1074Doritori interfata AY + citire de pe card CF etc

  • cyware2001
    Sep 5, 2010
      Dupa cum am spus si inainte, am de gand sa dezvolt o interfata pentru compatibilele noastre iubite. Interfata va oferi urmatoarele:

      -cip de sunet AY cu iesire stereo ABC sau ACB (mufa jack 3.5 mm)
      -citire de pe card CF + 1 card CF 256Mb (poate 1 Gb, urmeaza teste) cu o gramada de jocuri (majoritatea de pe WOS) si demo-uri pt. AY
      -1 port pentru joystick Kempston
      -buton de NMI (va fi folosit pentru salvare de snapshot-uri)
      -optional, pe langa romul special pentru citirea de pe card CF va fi si un rom de OPUS (nu stiu daca merita). ROM-urile stocate in EPROM.

      Interfata va fi realizata "profesional" (in cutie de plastic), si va avea totul pentru pornire (conectata la calculator si ar trebui sa puteti incarca soft de pe ea, vine cu card). Cardurile CF mici sunt greu de gasit in ziua de azi si scumpe.

      Intreb cati doritori sunt pentru achizitionare si mai ales cat ar fi dispusi sa plateasca pentru interfata? Trebuie sa stiu la ce ma intind, pentru ca urmeaza niste comenzi si cumparaturi de pe ebay. Daca vad ca exista interes as construi cateva (minim 5 buc, ideal 10). Altfel nu merita timpul si efortul si raman eu cu a mea.
    • Show all 16 messages in this topic