      From: YO3GHM <yo3ghm@...>
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Sent: Mon, June 28, 2010 6:39:43 PM
      Subject: [RomanianHomeComputer] Cine vrea 3 carti ?

      Salutare.
      Fac "curatenie" prin biblioteca si fac cadou 3 carti.Nu am timp sa le scanez, nu ma duc la posta, daca le vrea cineva ne vedem prin centru,Universitate eventual P-ta Romana.

      Titlu / Autor / Editura
      HELLO BASIC / Luminita State /Editura Agni Bucuresti 1992

      PARTENERUL MEU
      DE JOC CALCULATORUL / Ion Diamandi /RECOOP Bucuresti 1990

      CUM SA REALIZAM JOCURI
      PE CALCULATOR / Ion Diamandi /Editura Agni Bucuresti 1992

    • Show all 2 messages in this topic