Jemputan Kenduri Kawin

  • Abdul Razak
    Message 1 of 5 , Jun 1, 2009

      Assalamualaikum wbt

      Dijemput sahabat2 & keluarga sekalian utk memeriahkan majlis kenduri kawin adik saya pd 6.6.2009 yg akan dilangsungkan di Balai Cendana, Kolej Mohd Rashid,UPM Serdang.

      Majlis bermula dr jam 11.30 pg – 4.30ptg.

      Semoga kehadiran sahabat2 akan memeriahkan lagi majlis ini.Ameen.

      ABDUL RAZAK BIN MUHAMED

      ACCOUNT MANAGER

      IB TECHNOLOGIES SDN.BHD.

      BLOCK H, UPM-MTDC

      TECHNOLOGY INCUBATION CENTER ONE,

      UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA

      43400 SERDANG, SELANGOR DARUL EHSAN

      DL: 603 - 8946 2933

      GL: 603- 8946 2888

      H/P:012 - 308 1338

      FAX: 03 - 8945 6987

    • Rinie Eizrul
      Message 2 of 5 , Jun 1, 2009
        Abang Ajak Tahniah, Insyaallah saya akan hadir

        Message 3 of 5 , Jun 1, 2009
          waalaikumussalam....,

          maaflah ani kemungkinan besar berada di kulai sampai 7hb....sekiranya perancangan sebaliknya, insyaallah akan cuba hadir....semoga majlis tersebut berjalan dengan lancar dah dirahmati Allah sentiasa...Amin

[...]

          Get your preferred Email name!
          Now you can @... and @....
        • OraNg KaMpoNg
          Message 4 of 5 , Jun 1, 2009
            Abi tak janji tapi akan cuba...

            Jemputlah datang ke Pekan pada 13 JUN... huhu

            Jom ke teratak orangkampong@OK...

            Sila ke :

            respeksblog
            respeks_group

            Message 5 of 5 , Jun 1, 2009
              SALAM. saya juga memohon maaf krn x dpt hadir. saya berada di kuantan pd hari tersebut.. sepupu kawin.
              semoga adik bro ajak berbahagia ke akhir hayat & majlis tersebut beroleh Rahmat daripada NYA.

              Now you can @... and @rocketmail. com.