BUDGET BOWLING AMAL RESPEKS 2008

  • NMS
    Message 1 of 7 , Feb 3, 2008
      Assalamualaikum.....,

      Ani dah cuba sebaik mungkin untuk budget ni. Cuma part Palyer Refresment tu ada masalah skit. Kita tidak dibenarkan membawa makan dari luar. Kalau ikut quotation untuk makanan set yang paling murah adalah RM12.00. Harap ada sesiapa yang boleh semak semula budget yang Ani telah sediakan.

      Wassalam

    • Mat Rock
      Message 2 of 7 , Feb 3, 2008
        bagi saya budget tu ok.. cuma saya nak kepastian dari ani berkenaan budget piala & plak sebanyak RM 200 tu.. brapa harga satu piala? brapa harga satu plak? dah survey ke?
        berkenaan refreshment.. jika air & sandwich tu diletakkan dlm beg cenderaharti.. saya rasa pihak bowling tu xde masalah.. sbb jabatan saya pernah buat tournament kat sana. bg mereka kalau setakat ringan-ringan tiada masalah. w/bgmanapun saya dan mazlan akan check berkenaan perkara tersebut.
        tq ani sbb sediakan budget tu. tunggu respons dr yg lain.

        Message 3 of 7 , Feb 3, 2008
          Ani ingat nak order loose item untuk refreshment player.....jimat kos dan mereka hanya pack dalam plastik bag.....untuk bag cenderahati tu sebenarnya agak mahal....jadi pada ani kita akan bagi makanan cuma dalam plastik bag biasa dan cenderahati semasa penyampaian hadiah....sekali sesi bergambar....

          INI HANYA HARGA ANGGARAN (BUGDET UNTUK RM200.00 SAJA)

          PIALA JATUHAN PIN TERBANYAK : 2 X RM 20.00 = RM   40.00
          PIALA TEMPAT PERTAMA KUMP    : 4 X RM 15.00 = RM   60.00
          PLAK TEMPAT KE-2 & KE-3 KUMP : 8 X RM 12.50 = RM 100.00

          Kemungkinan hamper untuk pemenang jatuhan pin terbanyak tak ada tp ani tukar pada hadiah. Maaf lah sebab ani pikir nak kurangkan kos sbyk yg boleh.....takut kurang sambutan....expensess lebih plak nanti...takut yg nak di sumbang untuk agenda2 lain dalam jumlah kecil aje (kutipan tabung amal).

            Message 5 of 7 , Feb 3, 2008
              Salam...................

              First :

              Tq atas ucapan hari lahir........................... dari semua member respeks.... Allah jua yang membalas segala ingatan dan peringatan dari sahabat. Terima kasih. Sayang u all........... muahhhhhhhhhhhhhhhh

              Second :

              Tentang bowling... Maaf baru perasaan . hehe Pada hamba semuanya elok belaka... Nak tanya ada piala pusingan tak??? Means kita jadikan ia acara tahunan???? Ke gone???

              Third :

              Dah Molek Ani war-warkan laman web Rumah anak yatim tu............ cumanya apa kata kalau kita war-warkan juga no akaun dari groups respkes... kalau tak silap dulu no akaun Anie telah dipersetujui... Bukan kita nak nafikan... sumbangan terus ke akaun syarikat.... TETAPI bagus juga kot kalau kita sendiri dapat buat kutipan ke akaun kita dna kita belilah barangan yang dirasakan perlu..................

              hlm_2u2

            • NMS

                Message 7 of 7 , Feb 4, 2008
                  Maaf ada sedikit perubahan pada budget part palyer refreshment.....apapun Ani akan cuba kurangkan kat mana2 untuk kurangkan kos perbelanjaan.....