Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.

6177Re: [Rakan_ReSPeKS] Respons RG: Nik Aziz: Pihak bunuh Dirang lebih kejam dari binatang (PENUTUP)

Expand Messages
  • dsj
    Mar 19, 2012
    • 0 Attachment
      Memang panas diluar nie...ahaksssssssssss

      2012/3/19 Abdul Razak Muhamed <razak@...>
       

      pergh
      mcm panas jek
      isu apa ni tn haji?

      2012/3/19 Mat Rock <matrock_e1@...>
       

      From: "A. Bakar Attan" a.bakar@...
      Mr Abu Yamani...
      Bukankah  Allah jua yang  jadikan Haiwan Alpha atau ibu kuching macam tu???? Binatang hanya mampu berfikir setakat tu...survival...di situ haq dia....maka dia adil dalam tindakan dia...maka mana mungkin kamu kata haiwan zalim dan kejam..? dijadikan Allah mereka bersifat demikian...tidak lebih dan tidak kurang...
      Manusia??? Siap asah pisau dan kapak, panggang, siat kulit, rebus, bakar, tumis, potong, cincang.....lepas tu enjoy makan ramai....binatang ada buat macam tu???
      Tapi Allah dah izinkan...so kalau yang membakar manusia....apa kah wajar disamakan dengan binatang??? Setan adalah perumpaan terbaik...
      HANZ, Sebab itu aku cakap....tak boleh samakan dgn binatang...perbuatan binatang tak kejam ...manusia yang bunuh Dirang tu yang kejam....Patut kata perbuatan bunuh dan bakar dirang tu...lebih jahat dari setan....sebab setan pun tak bakar orang....!!!!!
      Apa kamu semua mahu mengerti???
      tak payahlah soal berani tak berani....stick to the issue bro...
      yang ramai2 melalut...kata aku anti NZ lah....tak modenlah...kelakar kroang ni
      lah68 ripen, Hang dah buktikan pun Dajjal kejam....awat minta aku buktikan????
      Sori apa yang hang cakap kat bawah tu...aku tak minat...
      Cayalah royhan....camtu ker jawab dengan munkar & nakir??? Ok lah aku ikut ajaran hang....esok Allah Tanya sapa ajar...aku cakap hang Royhan Ayie...setuju???
       
      From: "Wan Zailan" wanzailan@...
      hek ele bakaq , baik kunun, kena kat dia pandai pulak suruh tuhan balas,
      kau dah kowtim dgn tuhan , apa daa bakar ni..
      itulah peranagai puak umno, sama jerk dari setinggi pemimpin sampai ke bawah pencacai macam bakar tu ermmm,quran guna masa mati jer, masa hidup ikut discovery channel,itu lah kemajuan dan tamadun pada perspektif unmo termasuk bakar,
      apa nak heran kan duit zakat pun kebas oleh menteri umno,
      jadi tak payah lah kutuk bakar and the gang, hati dah mati, keras sebab ikut hadis (tapi bakar percaya ke hadis) 40 hari tak dengar peringatan(tazkiroh) tentang kematian, dosa pahala, syurga neraka, hati akan mati.
       
      From: Abdul Rahman bin Johari arahman@...
      apa yang di amin pun kita tatau.. masha ALLAH.. dol tul la bakar nih.. hehehe
      panggil je samdol dol, bukan bodoh nye de.. pahala apa yang dapat tu
      hehehe takpe la urusan tuhan.. sapa kata mat Rock buat tak baik, ce hahaq sikit?!
      dari sini dah nampak skil2 kespinnerannya, hehehe
      salam jumaat bakar, dah baca doa wirid solat sunat lepas smuyg tadi?
      hati2 berjalan, jatuh bangun sendiri ye de
      From: "Sr Rizz.r" junior.rizz@...
      INILAH MSALAHNYA KALU BACA EMAIL GUNAKAN EMOSI
      lain org maksudkan lain yg dia faham. munkin mereka2 ni nak tulis mcm buat karangan dlm pepereksaan kot baru leh fham
       
      From: HANZ hanzedison@...
      Abg bakar cakap org...abg tu ade teropong P Ramlee gak ker? doraemon bg ek?
      cakap soh saya kurangkan tgk drama melayu2 n korea. yakin je menaip tu kata sy kaki tgk tv.
       
      From: Hilmi_Budiman hillmayms@...
      tapi sy musykil la en bakar, apasal dia tak pakai teropong tu utk teropong diri dia sendiri sebelum nak mengata org yer????? hehehe
       
       





      --
      dance dance dance
      "Respect yourself and others will respect you." 
      Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain (Hadis riwayat Al-Qudhi)
      ….Nothing in life is to be feared..it is only to be understood….
      Don’t be afraid to give up the good to go for the great!!!!
      Declaration
      Setiap Penulisan,Nukilan maupun sebarang Article Yang Diposting Ke Laman sesawang ini,Ianya hanyalah Sebagai Bahan Bacaan Sahaja.Pengirim Tidak Samasekali Terniat Walaupun Sebesar Hama Untuk Mempengaruhi Hati Maupun Perasaan Pembaca. Dan Ianya Juga Tiada Kaitan Samasekali Samada Yang Masih Hidup Maupun Yang Telah Mati.
      Sekian dimaklumkan
      Pengirim article

    • Show all 6 messages in this topic