Re: [ROSDIGITALMODEMGROUP] Re: Email settings

  • Dave Ackrill
    Message 1 of 41 , Mar 1, 2010
      g4ilo wrote:
      > It isn't using Outlook Express to send the mail so why should it appear in Sent Items? It is sending it direct to the SMTP server. I haven't tried this method (I use Gmail) but you won't see a copy of the email unless Jose coded it to CC a copy to your own email address, in which case you will see it in your inbox.

      OK Julian,

      With Gmail you do get a copy in the 'Sent' folder, which is useful if
      you leave ROS monitoring over a period of time and want to see how many
      confirmations you have sent out.

      I'll have to ask on the sked pages if someone who can see me gets an
      email confirmation when they send their email address with SMTP switched
      'on' at my end.

      However, I still think it wont work for me as the 'you have sent an
      email' message comes up with Gmail set to on, but not SMTP.

      Dave (G0DJA)
    • jose alberto nieto ros
      Message 41 of 41 , Mar 3, 2010
        El hecho de tener una licencia de radioaficonado no le da a nadie derecho a desprestigiar el trabajo desinteresado de los que trabajamos en el desarrollo de nuevas tecnologías para la radioafición. Te puede gustar más o te puede gustar menos, pero guarda un mínimo de respeto por el autor, y por supuesto deja que los demás sean libres de utilizarlo o no.

        Este señor lo que se dedicaba a hacer era proclamar a los cuatro vientos su ilegalidad, sumido en su ignorancia.

        Es muy cómodo estar el sillón de tu casa tratando de ilegalizar el trabajo de alguien y que el resto de radioafionados no pueda usarlo por el simple hecho de no ser capaz de entender su funcionamiento.

        Y desconozo de qué mensajes me habla.

        Gracias por recomendar a todos que no lo usen, es usted un buen ejemplo de radioaficonado. Que siga así otros 50 años más.

        From: jose alberto nieto ros <nietorosdj@yahoo. es>
        Subject: [ROSDIGITALMODEMGRO UP] ROS ULTIMATUM
        To: ROSDIGITALMODEMGROU P@yahoogroups. com
        Date: Tuesday, March 2, 2010, 12:23 PM

        For Julian, G4ILO,

        Has a period of 24 hours to correct the news about the legality of ROS in your blog or it will be illegal to use it yourself. Am I making myself clear enough.