O POEZIE ,UN INDEMN

  • virginiabrasov
    Message 1 of 2 , Sep 14, 2009

      O POEZIE ,UN INDEMN

      O POEZIE FOARTE POTRIVITA PENTRU
      ACESTE VREMURI ,UN INDEMN FOARTE SERIOS PENTRU SCRIITORI BLOGURILOR,FORUMURILOR,GRUPURILOR, MAI ALES CA VOM DA SOCOTEALA PENTRU ORICE CUVANT ...:

      Imi ascut Cuvantul cum se-ascute-o spada
      si-l pastrez in teaca dragostei ascuns
      gata pentru lupta, nu pentru parada
      gata sa despice, gata de strapuns.

      Imi pazesc Cuvantul: innoite ganduri,
      arsenalul mintii ordonat mi-l tin,
      rafturi de cuvinte, de idei in randuri,
      gata de alarma luptelor ce vin.

      Curatesc tot lutul vorbelor desarte
      slefuiesc rugina felului viclean
      scutur tot limbajul meu de fapte moarte
      sa ramana limba Noului Canaan.

      De-orisicare data cand lovesc vazduhul
      cu-ascutisul spadei sa despart deplin
      in acel ce-asculta , sufletul si duhul
      paiele si graul, mierea de venin.

      Limpezesc cuvantul, cum imi spal paharul
      mai intai launtrul sa-l pastrez curat,
      gata sa primeasca, nou si proaspat Harul
      spre a fi spre altii iarasi revarsat!

      http://vesteabuna.wordpress.com/

      armele dreptatii, armele neprihanirii, sabia duhului, taietor ca orice sabie, viu si lucrator

    • george oanca
      Message 2 of 2 , Sep 16, 2009

        Frumoasa poezia! Va trimit si eu una.

        Hristos in mijlocul nostru!