UNDE ESTE PASIUNEA TA ?

  • horenb
    Message 1 of 1 , Jun 25, 2009
      UNDE ESTE PASIUNEA TA ?
      scrisa de Keith Green

      "Daca inima ta isi gaseste placerea in a citi romane ori in a se uita la TV ori se duce la cinema ori in a fi cu prietenii in loc de a sta singura cu Dumnezeu si a-L imbratzisa pe El, impartasindu-I grijile si poverile Lui, plangand si bucurandu-te cu EL, atunci cum crezi ca vei reusi sa stai in prezenta Lui o vesnicie ?
      Vei fi plictisit pana la lacrimi in cer, daca nu esti acum entuziasmat de Dumnezeu !
      Mi se pare ca sunt, intr-adevar, putini cei care traiesc cu pasiune pentru Dumnezeu, in special cu pasiunea de a fi cu El. Astazi asa de mare galagie se inalta spre tronul Celui Prea Inalt o galagie numita lauda, si cantare si strigate de bucurie!
      Dar...
      ma intreb daca aceiasi oameni, carora le place sa cante si sa strige , exclamand cu voce tare laudele lui Dumnezeu ,
      au parte de o slava intensa in viata lor secreta intima cu Domnul. Cand s-au terminat serviciile si nu mai este nimeni ca sa te asculte, cand predicatorii si-au terminat slujba si ai ramas singur in banca, cu exceptia Aceluia care este cel mai important, ai tu aceeasi bucurie plina de pasiune in duhul tau, bucuria de a fi doar tu singur cu Dumnezeul cel viu ? "

      Am gasit asta in almanahul bunicii mele.
      * Almanahul Femeii Crestine 2007
      Felicitari !