Despre "Ostrov" ... de la un criminal!!!

  • Silviu Cluci
    Message 1 of 1 , Feb 28, 2007
      După cum am remarcat, filmul nu ne-a prezentat un segment, pentru mine însemnat, din viaţa acestui creştin. Anume din momentul ridicării de pe malul unde a fost adus de apă, nu a mai fost prezentat felul de viaţă pe care l-a avut şi cum a trăit de aproximativ 30 de ani până în momentul în care am recunoscut în el un om nou, cu viaţă duhovnicească înaltă.
      Despre această perioadă, încerc să-mi expun punctul de vedere, căci în această perioadă de timp a avut loc o schimbare în viaţa omului, adică a devenit un om nou din omul vechi, supus păcatului.
      După cum am remarcat, după acele situaţii limită, a ajuns cu purtarea de grijă a lui Dumnezeu, să vieţuiască şi să fie în preajma părinţilor din mănăstire. Având exemplul şi sfaturile lor a început să-şi vină în simţire şi la conştientizarea îndepărtării sale de Dumnezeu. Mustrat fiind de conştiinţă, cu darul Domnului a reuşit să-şi deschidă sufletul în faţa  părintelui duhovnic, la Sfânta Taină a Spovedaniei, a primit canon, dezlegare, iertare şi sfat de la părintele duhovnic. Apoi cu rugăciunile şi ale sale, prin tăierea voii proprii şi supunerea vieţii la învăţătura  Domnului nostru Iisus Hristos a ajuns la o înaltă viaţă duhovnicească.
      A dus o viaţă de nevoinţă şi rugăciune care a fost după voia lui Dumnezeu.
      La sfârşitul vieţii sale am remarcat adevărata smerenie şi nădejdea în mila lui Dumnezeu.
      În linii mari cam această consider că a fost felul său de viaţă, dar numai Dumnezeu ştie frământările şi luptele sale lăuntrice pe care le-a avut acest creştin pe parcursul înaintării sale spre desăvârşire, spre unirea cu Dumnezeu prin viaţa curată, la care a ajuns.
                  Rugati-va pentru fratele Vasile!
                   ASCOR Iasi desfasoara acivitate misionara in penitenciarul de maxima securitate din oras. Am fi tare bucurosi daca am primi un anumit sprijin financiar intrucat acum am inceput un atelier de metanii si unul de litografii, iar preturile materialelor sunt mari. Va multumesc!

      Need Mail bonding?
      Go to the Yahoo! Mail Q&A for great tips from Yahoo! Answers users.