Re: [Psihologia-creativitatii] cartea - Creativitatea si inteligenta emotionala - M.Roco

  • Branzaru Florina
    Message 1 of 8 , Mar 4, 2013
      Buna seara, Andy!
      Te-ai hotarat ce slide-uri vei prezenta sambata?
      Inca o intrebare: pe lista mea erau trecute inca 2 colege ( Luminita Tripa si Brascauceanu Cosmina). Le cunosti? Poti lua legatura cu ele?
      In seara aceasta i-am trimis mail sefei de grupa si am anuntat-o ca vom sustine prezentarea.
       Vorbim maine! Acum iti doresc o seara buna si odihna!
      Flori

      Message 2 of 8 , Mar 4, 2013
        Buna Flori,
        Da le cunosc,
        vrei sa le trimit mailul de la tine si sa ne confirme participarea?
        inca nu m-am hotarat ce sliduri sa prezint
        prima parte crezi ca ar fi ok?
        oricum indiferent cum o sa decurga lucrurile ne vom completa unii pe altii si ne vom sustine si cred ca va fi ok
        te pup si o seara minunata sau spor la invatat sau la scris la teza *:) happy
        acum asta cred ca ne va ocupa tot timpul