Avocatul/ notar Aurel Miat!

  • Valer Eugen Demian
    Message 1 of 5 , May 6, 2005
      Nu sint de specialitate in materie de avocatura, notariat si cu atit
      mai putin de apostila de la Haga. L-am auzit pe Aurel precizind de
      nenumarate ori ca poate sa ofere acest serviciu cu apostila pentru
      motivele pe care le-am enumerat.

      Posibil sa fi inteles motivele gresit, dar ideea de baza ramine. La
      fel de util ramine sfatul de a-l suna pe Aurel direct si de a afla o
      parere "oficiala" sau in "cunostinta de cauza" daca doriti. Cred ca
      el poate spune exact ce si cum poate face, precum poate da un
      raspuns pertinent si rapid care nu-l obtii incercind sa contactezi
      Ministere din Romania aflate de zeci de mii de Km distanta.

      Ca o concluzie: mi s-a parut ca membri acestei liste nu cunosc o
      facilitate aflata la dispozitia lor (daca locuiesc in Vancouver).
      Toate celelalte detalii tehnice despre apostila mi se par secundare
      atita vreme cit Aurel Miat ESTE IN MASURA sa dea un raspuns
      profesional. Daca doriti sa-l contactati sau nu, ramine la alegerea
      dumneavoastra!

      Un weekend placut
      Valer

      --- In Pro_Vancouver@yahoogroups.com, douamii 2000

    • Doru Stancu
      Message 2 of 5 , May 6, 2005
        Buna,

        Am luat ieri legatura cu Aurel Miat si mi-a confirmat pe scurt cam
        aceleasi lucruri...
        Va multumesc tuturor celor ce v-ati ostenit sa ajutati.
        Cred ca discutia pe tema asta se va dovedi folositoare si pe viitor.

        Doru

        ________________________________

        <douamii2000@y...> wrote:
> [...]
        > semnaturi, documentul trebuie mai intai autentificat
        > de catre un notar public, apoi se poate apostila.

        * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of
        Service <http://docs.yahoo.com/info/terms/> .

      • douamii 2000
        Message 3 of 5 , May 6, 2005
          Ai perfecta dreptate si, daca am postat explicatia aceea lunga de tot este fiindca incercam sa-mi lamuresc si mie si altora niste aspecte.

          Cu parere de rau trebuie sa mai mentionez ceva: indiferent de ceea ce spune, cum ar fi in cazul acesta, avocatul/notarul, trebuie verificat si in Ro daca varinata respectiva e valabila. Sa fie clar, nu e vorba de reavointa. De exemplu, mesajul cu numele avocatului l-am salvat caci mi se pare important; nu se stie niciodata cand putem avea nevoie de asa ceva!

          Din experienta personala, insa, trebuie sa va povestesc ca am asteptat 6 zile un act care trebuia eliberat pe loc de catre oficialitatile romane din Canada !!!! Pe pagina web a ME era aratata clar prodcedura, in detaliu, cu exceptii si cazuistica. Cand am mentionat, in fata perosanei cu care ma luptam, ca procedura aplicata in cazul meu contravine instructiunilor ME mi s-a raspuns in fata:"pe noi nu ne intereseaza ce scrie acolo; noi avem porceduri proprii." (!!??!!)

          Numai bine,

          M.