Re: [PeaceGeneration] Salam Kenal

  • atin prabandari
    Message 1 of 24 , Aug 14, 2007
      haloo mas Hajar..
      nice to have you at this milis..
      we meet on FS, maap belum balas pesennya hohoho
      atin

      kids.<http://us.rd.yahoo.com/evt=48248/*http://search.yahoo.com/search?fr=oni_on_mail&p=summer+activities+for+kids&cs=bz>

    • seta serata
      Message 2 of 24 , Aug 14, 2007
        halu mas Hajar
        salam kenal jugag dari jogja.... kalo boleh tau mas hajar domisili dimana gituh biar lebih saling kenal ...

        Hajar Pamundi < babynogt@gmail. com> wrote:
[...]

        Luggage? GPS? Comic books?
        Check out fitting gifts for grads at Yahoo! Search.

      • Hajar Pamundi