Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.

polling jaket yang terakhir! bener nih.

Expand Messages
  • Peace Generation
    POLING PALING LAMBAT AKHIR FEBRUARI, SETELAH ITU DIANTARA 2 PILIHAN DIBAWAH INI AKAN LANGSUNG DI PRODUKSI, PEMESANAN SILAHKAN HUBUNGI DIVISI FUNDRAISING
    Message 1 of 10 , Feb 19, 2006
    • 0 Attachment
      POLING PALING LAMBAT AKHIR FEBRUARI, SETELAH ITU DIANTARA 2 PILIHAN DIBAWAH INI AKAN LANGSUNG DI PRODUKSI,
       
      PEMESANAN SILAHKAN HUBUNGI DIVISI FUNDRAISING PEACEGENERATION
       
      DITE ;08562923673
      SONY ; 08562568550
      BISA JUGA KE ASTRID N UKE.


      Note: forwarded message attached.


      Yahoo! Mail
      Use Photomail to share photos without annoying attachments.
    • dian ina
      pertanyaannya, kalo saya bersikeras mau jaket yang desain 2 no 2, hijau dan tidak berbentuk blazer, bisa dibuat atau nggak? *kalo enggak kayaknya nggak jadi
      Message 2 of 10 , Feb 19, 2006
      • 0 Attachment
        pertanyaannya,

        kalo saya bersikeras mau jaket yang desain 2 no 2,
        hijau dan tidak berbentuk blazer, bisa dibuat atau
        nggak?

        *kalo enggak kayaknya nggak jadi pesen*

        --- Peace Generation <justforourpeace@...>
        wrote:

        > POLING PALING LAMBAT AKHIR FEBRUARI, SETELAH ITU
        > DIANTARA 2 PILIHAN DIBAWAH INI AKAN LANGSUNG DI
        > PRODUKSI,
        >
        > PEMESANAN SILAHKAN HUBUNGI DIVISI FUNDRAISING
        > PEACEGENERATION
        >
        > DITE ;08562923673
        > SONY ; 08562568550
        > BISA JUGA KE ASTRID N UKE.
        >
        >
        > Note: forwarded message attached.
        >
        >
        > ---------------------------------
        > Yahoo! Mail
        > Use Photomail to share photos without annoying
        attachments.> Date: Sun, 19 Feb 2006 05:29:28 -0800
        (PST)
        > From: dhite bayu <shiro_bizkit@...>
        > Subject: poling jaket terakhir! bener nih...
        > To: justforourpeace@...
        >
        > karena ada masukan , kalo jaketnya warna ijo jadi
        > dibuatlah model baru.
        > pada poling pertama udah diputuskan kalo pilihan
        > terbanyak jatuh ke disain no I-1 (semi jas) jadi
        > desain tambahan ini modelnya sama.
        >
        > silahkan dipilih :
        >
        > YANG HIJAU
        >
        > atau
        >
        > YANG ABU2 GELAP.
        >
        > minggu pertama maret muga2 jaket udah bisa dibuat.
        >
        > ini spec nya :
        >
        > kain drill hi-softly
        > warna ijo army
        > pengerjaan : 2 minggu
        > bordir komputer
        > fullfuring asahi
        >
        > HARGA : 70 ribu buat non panitia peace camp PION,
        > 35 ribu untuk panitia (sesuai kesepakatan )
        >
        >
        >
        > ---------------------------------
        > Yahoo! Mail
        > Use Photomail to share photos without annoying attachments.

        Send instant messages to your online friends http://uk.messenger.yahoo.com
      • Peace Generation
        BOYO..BOYO (menirukan gaya penyanyi regge..woyo-woyo) halo semua, kote datang membawa kabara, kalo stelah diadakan polling selama 2 minggu akhirnya tercapailah
        Message 3 of 10 , Mar 1, 2006
        • 0 Attachment
          BOYO..BOYO (menirukan gaya penyanyi regge..woyo-woyo)
           
          halo semua, kote datang membawa kabara, kalo stelah diadakan polling selama 2 minggu akhirnya tercapailah sebuah keputusan kalo:
           
          yang akan menjadi jaket peace generation adalh.......
           
          JAKET WARNA ABU2 DENGAN DESAIN YANG SAMA KAYA DI GAMBAR..
           
          HARGA = panitia peacecamp PION - Rp.35 rb
          HARGA = non-panitia peacecamp PION -Rp. 70 rb
           
          selamat-selamat akhirnya kelar juga.
           
          yang daftar buat pesan udah mulai banyak..tapi akan dibuka terus sampai minggu kedua maret, Produksi jaket 10 hari.  jadi silahkan sms untuk pemesanan
           
          DITE ; 08562923673
          SONY " 08562568550
          ato ke UKE/ASTRID
           
          buat mb ina. maaf2 kita hanya akan bikin 1 jenis jaket jadi yang lain ga dibikin coz ntar biayanya jadi yambah besar n rumit.
           
          buat yang lain , ayo2 beliliah jaket ini n berpartisipasilah selalu dalam setiap kegiatan
           (fundraising, hehe) peacegeneration.


          Yahoo! Mail
          Use Photomail to share photos without annoying attachments.
        • Peace Generation
          BOYO..BOYO (menirukan gaya penyanyi regge..woyo-woyo) halo semua, kote datang membawa kabara, kalo stelah diadakan polling selama 2 minggu akhirnya tercapailah
          Message 4 of 10 , Mar 1, 2006
          • 0 Attachment
            BOYO..BOYO (menirukan gaya penyanyi regge..woyo-woyo)
             
            halo semua, kote datang membawa kabara, kalo stelah diadakan polling selama 2 minggu akhirnya tercapailah sebuah keputusan kalo:
             
            yang akan menjadi jaket peace generation adalh.......
             
            JAKET WARNA ABU2 DENGAN DESAIN YANG SAMA KAYA DI GAMBAR..
             
            HARGA = panitia peacecamp PION - Rp.35 rb
            HARGA = non-panitia peacecamp PION -Rp. 70 rb
             
            selamat-selamat akhirnya kelar juga.
             
            yang daftar buat pesan udah mulai banyak..tapi akan dibuka terus sampai minggu kedua maret, Produksi jaket 10 hari.  jadi silahkan sms untuk pemesanan
             
            DITE ; 08562923673
            SONY " 08562568550
            ato ke UKE/ASTRID
             
            buat mb ina. maaf2 kita hanya akan bikin 1 jenis jaket jadi yang lain ga dibikin coz ntar biayanya jadi yambah besar n rumit.
             
            buat yang lain , ayo2 beliliah jaket ini n berpartisipasilah selalu dalam setiap kegiatan
             (fundraising, hehe) peacegeneration.


            Yahoo! Mail
            Use Photomail to share photos without annoying attachments.
          • Peace Generation
            BOYO-BOYO, pada hari kamis tanggal 23 feb jam 8-9 pagi SONU N ASTRID mewakili peacegeneration untuk TALKSHOW di i radio-ex mtv radio, mereka mengisi acara
            Message 5 of 10 , Mar 1, 2006
            • 0 Attachment
              BOYO-BOYO,
               
              pada hari kamis tanggal 23 feb jam 8-9 pagi SONU N ASTRID mewakili peacegeneration untuk TALKSHOW di i radio-ex mtv radio, mereka mengisi acara pagi-pagi, kamis komunitas ( acara perdana lho itu ..) wawancaranya sukses n pesannya tersampaikan ke ruang dengar warga jogja dengan sangat baik.
               
              thanks buat boyo2 tua yang udah ngirimin profil peacegen ke berbagai situs, coz mb imey tau kita juga dari situ.
               
              keep fighting..eh salah cinta damai ya, keep peace!
               
              may peace be upon you.


              Yahoo! Mail
              Bring photos to life! New PhotoMail makes sharing a breeze.
            • ms_fickry
              cuma mau bilang. Fikri pesen jaket..hehe oh ya maaf temen2..lama gak gabung.. iya nih lagi gak smpet aja..
              Message 6 of 10 , Mar 5, 2006
              • 0 Attachment
                cuma mau bilang. Fikri pesen jaket..hehe

                oh ya maaf temen2..lama gak gabung..
                iya nih lagi gak smpet aja..
              • narcissus perkapus ingenious
                Halo boyo2 Kemaren disepakati bakalan kumpul tiap Senin abis kul PSP en Kamis jam 4 di kantin TP untuk sementara -- bukan di balairung . Dateng ya . Trus
                Message 7 of 10 , Mar 8, 2006
                • 0 Attachment

                  Halo boyo2
                  Kemaren disepakati bakalan kumpul tiap Senin abis kul PSP en Kamis jam 4 di kantin TP untuk sementara -->bukan di balairung .
                  Dateng ya .
                   
                  Trus kemaren-kemaren kita ngirim proposal pake ini , kalo ada kekurangan mohon dikoreksi biar entar versi Indonesianya bisa lebih bagus.
                   
                  Sek teler keno flu
                  en pingin bols rapat tp nyusahin temen2 lain jdnya
                   
                   
                  PEACE GENERATION STATUTES
                   
                  Peace Generation is a peace ideas ( explicit and implicit ) conception , spreading and value internalizing active community who wish to realize its’ peaceful world vision. Formed on 10 June 2002 in Jogjakarta after the 27 April - 1 May 2002 Maisonette Tingal, Magelang Peace and Democracy Youth Camp , we choose the community form, the consensus decision making and the Person In Charge executive team because we want to be adaptable , accountable and consistent with our core values in our activities regarding funds , programs and participating personnels management .The committee and the participants of Student Camp for Peace ( SCP) and Peace in Our Neighbourhood Peacecamp in Wanagama, Gunung  Kidul at 7-11 May 2003 and 23-27 January 2005 respectively became the focus member of this community although the door are not closed for others outside to apply and take part in our activities .
                   To be able carry out our mission as a differences experiment space for its’ members and offer realistic active non violence conflict solution alternatives to society we choose to have the core values of :
                  1.Youth
                  We see youth here not in age but in the matter of spirit, that is the willingness to be always curious , open to new futures , committed to work smartly and also reflecting of our core target group which is youth .
                  2. Diversity
                  Could be transformed at individual level as multiculturalism or pluralism , this core value indicate our choice to have faith that the uniqueness of each person only serves to enrich and not an excuse to degrade a person’s human rights.
                  3.Non Violence
                  Consistently endeavored by each personnels to be reflected in each of our method and choices in assigning workload ,choosing rights and obligations , this value tried to be as grounded as possible and not only as some philosopher utopian dream. We believe that the way to peace is through peace and that this method belong to non extraordinary people.
                  4.Participation
                  We believe that each person has potentials and have the equal right to be a worthy human being by giving 100% in every endeavor that existed in our work programs regardless of age , ability, academic standing , academic field etc.
                  5.Sustainability
                  Understanding that peace is an ‘ impossible ‘ dream to have , we believe in not just short term work but also long term work.
                  As a group and persons we try to combine point 4 and 5 into something that best summed up as Kaizen that is “ doing small continuous improvements” since we believe to be able to do something you don’t have to wait until you are in position in power and such.
                              As of now we have 5 divisions which are :
                  1.Fund Management
                  Person In Charge: Dite Bayu Nugroho  in shiro_bizkit@...
                  Tasked with trying out productive ideas to sustain our programs financially without contradicting our core values explicitly and / or implicitly ,if possible strengthening our vision and mission.
                  2. Public Relations
                  Person In Charge: Wiwin justforourpeace@...
                  Charged with networking and spreading peace ideas to society.
                  3.Human Resources
                  Person In Charge: Wiwit at break_combion@...
                  Aiming at upgrading members with peace studies issues , facilitating and organizational skills .
                   4.Secretary
                  Person In Charge : Fikri justforourpeace@...   
                  Documenting each process and dealing with the needed administration.
                  5.Internet and telecommunication
                  Person In Charge: Muhadi Tri pcdesign_2004@...
                  Focusing on improving internal communication and external peace ideas disseminations through the internet and telecommunications media .

                   


                  Peace Generation is da Best
                  Vokoke Perkapers will alwyyzz be blessed lah
                  Joy oh joy
                  Of the life adventure I'll find in the next bend of being
                  Since knowledge omnivora have I decided to be  


                  Yahoo! Mail
                  Bring photos to life! New PhotoMail makes sharing a breeze.
                • Muhadi Tri
                  kmarin aku dpt info dari dite, katanya kumpul hari senin dan kamis (hari ini) kumpul di TP kampusnya Uke, tapi pas aku ke sana kok gak da orang.Jadinya
                  Message 8 of 10 , Mar 9, 2006
                  • 0 Attachment
                    kmarin aku dpt info dari dite, katanya kumpul hari senin dan kamis (hari ini) kumpul di TP kampusnya Uke, tapi pas aku ke sana kok gak da orang.Jadinya kumpulnya senin kamis ato senin tok?




                    narcissus perkapus ingenious <aishaza_is_cool@...> wrote:

                    Halo boyo2
                    Kemaren disepakati bakalan kumpul tiap Senin abis kul PSP en Kamis jam 4 di kantin TP untuk sementara -->bukan di balairung .
                    Dateng ya .
                     
                    Trus kemaren-kemaren kita ngirim proposal pake ini , kalo ada kekurangan mohon dikoreksi biar entar versi Indonesianya bisa lebih bagus.
                     
                    Sek teler keno flu
                    en pingin bols rapat tp nyusahin temen2 lain jdnya
                     
                     
                    PEACE GENERATION STATUTES
                     
                    Peace Generation is a peace ideas ( explicit and implicit ) conception , spreading and value internalizing active community who wish to realize its� peaceful world vision. Formed on 10 June 2002 in Jogjakarta after the 27 April - 1 May 2002 Maisonette Tingal, Magelang Peace and Democracy Youth Camp , we choose the community form, the consensus decision making and the Person In Charge executive team because we want to be adaptable , accountable and consistent with our core values in our activities regarding funds , programs and participating personnels management .The committee and the participants of Student Camp for Peace ( SCP) and Peace in Our Neighbourhood Peacecamp in Wanagama, Gunung  Kidul at 7-11 May 2003 and 23-27 January 2005 respectively became the focus member of this community although the door are not closed for others outside to apply and take part in our activities .
                     To be able carry out our mission as a differences experiment space for its� members and offer realistic active non violence conflict solution alternatives to society we choose to have the core values of :
                    1.Youth
                    We see youth here not in age but in the matter of spirit, that is the willingness to be always curious , open to new futures , committed to work smartly and also reflecting of our core target group which is youth .
                    2. Diversity
                    Could be transformed at individual level as multiculturalism or pluralism , this core value indicate our choice to have faith that the uniqueness of each person only serves to enrich and not an excuse to degrade a person�s human rights.
                    3.Non Violence
                    Consistently endeavored by each personnels to be reflected in each of our method and choices in assigning workload ,choosing rights and obligations , this value tried to be as grounded as possible and not only as some philosopher utopian dream. We believe that the way to peace is through peace and that this method belong to non extraordinary people.
                    4.Participation
                    We believe that each person has potentials and have the equal right to be a worthy human being by giving 100% in every endeavor that existed in our work programs regardless of age , ability, academic standing , academic field etc.
                    5.Sustainability
                    Understanding that peace is an � impossible � dream to have , we believe in not just short term work but also long term work.
                    As a group and persons we try to combine point 4 and 5 into something that best summed up as Kaizen that is � doing small continuous improvements� since we believe to be able to do something you don�t have to wait until you are in position in power and such.
                                As of now we have 5 divisions which are :
                    1.Fund Management
                    Person In Charge: Dite Bayu Nugroho  in shiro_bizkit@...
                    Tasked with trying out productive ideas to sustain our programs financially without contradicting our core values explicitly and / or implicitly ,if possible strengthening our vision and mission.
                    2. Public Relations
                    Person In Charge: Wiwin justforourpeace@...
                    Charged with networking and spreading peace ideas to society.
                    3.Human Resources
                    Person In Charge: Wiwit at break_combion@...
                    Aiming at upgrading members with peace studies issues , facilitating and organizational skills .
                     4.Secretary
                    Person In Charge : Fikri justforourpeace@...   
                    Documenting each process and dealing with the needed administration.
                    5.Internet and telecommunication
                    Person In Charge: Muhadi Tri pcdesign_2004@...
                    Focusing on improving internal communication and external peace ideas disseminations through the internet and telecommunications media .

                     


                    Peace Generation is da Best
                    Vokoke Perkapers will alwyyzz be blessed lah
                    Joy oh joy
                    Of the life adventure I'll find in the next bend of being
                    Since knowledge omnivora have I decided to be  

                    Yahoo! Mail
                    Bring photos to life! New PhotoMail makes sharing a breeze.


                    Yahoo! Mail
                    Use Photomail to share photos without annoying attachments.

                  • narcissus perkapus ingenious
                    Waduh Tri sori .Bukan hanya kamu aja koq .Ternyata lagi pada koit oleh flu ,bengek dll . Tapi dari kontaknya Mere kita Kamis besok tgl 16 ini kita jadian
                    Message 9 of 10 , Mar 14, 2006
                    • 0 Attachment
                      Waduh Tri sori .Bukan hanya kamu aja koq .Ternyata lagi pada koit  oleh flu ,bengek dll .
                      Tapi  dari kontaknya Mere kita Kamis besok tgl 16 ini kita jadian ketemu jam 4 ( pinginnya sih jam 3 biar bisa pulang sebelum jam 6.00 malem).Bahasnya ada bbrp hal .
                      Kumpulnya masih tetep sama di TP di kantinnya .
                      Eh iya ada nggak ya teme2 lain yang punya laptop yang bisa akses internet  kayak punyanya Uke.Soalnya di TP ada hotspot .Lumayan tuh sambil cek imel peacegen.
                      Ditunggu lo.
                      Kemaren ada suprise Brownies .Sok bakalan ada apa ya ( buat yang kemaren bawa .. kalo mau bawa boleh tapi nggak ada kewajiban hehehehe.. takutnya kamu ndak dateng karena takut kudu bawa lagi .)
                       
                       
                      Peace buat semua.
                       
                      Z
                      Muhadi Tri <pc_design2003@...> wrote:
                      kmarin aku dpt info dari dite, katanya kumpul hari senin dan kamis (hari ini) kumpul di TP kampusnya Uke, tapi pas aku ke sana kok gak da orang.Jadinya kumpulnya senin kamis ato senin tok?




                      narcissus perkapus ingenious <aishaza_is_cool@...> wrote:

                      Halo boyo2
                      Kemaren disepakati bakalan kumpul tiap Senin abis kul PSP en Kamis jam 4 di kantin TP untuk sementara -->bukan di balairung .
                      Dateng ya .
                       
                      Trus kemaren-kemaren kita ngirim proposal pake ini , kalo ada kekurangan mohon dikoreksi biar entar versi Indonesianya bisa lebih bagus.
                       
                      Sek teler keno flu
                      en pingin bols rapat tp nyusahin temen2 lain jdnya
                       
                       
                      PEACE GENERATION STATUTES
                       
                      Peace Generation is a peace ideas ( explicit and implicit ) conception , spreading and value internalizing active community who wish to realize its� peaceful world vision. Formed on 10 June 2002 in Jogjakarta after the 27 April - 1 May 2002 Maisonette Tingal, Magelang Peace and Democracy Youth Camp , we choose the community form, the consensus decision making and the Person In Charge executive team because we want to be adaptable , accountable and consistent with our core values in our activities regarding funds , programs and participating personnels management .The committee and the participants of Student Camp for Peace ( SCP) and Peace in Our Neighbourhood Peacecamp in Wanagama, Gunung  Kidul at 7-11 May 2003 and 23-27 January 2005 respectively became the focus member of this community although the door are not closed for others outside to apply and take part in our activities .
                       To be able carry out our mission as a differences experiment space for its� members and offer realistic active non violence conflict solution alternatives to society we choose to have the core values of :
                      1.Youth
                      We see youth here not in age but in the matter of spirit, that is the willingness to be always curious , open to new futures , committed to work smartly and also reflecting of our core target group which is youth .
                      2. Diversity
                      Could be transformed at individual level as multiculturalism or pluralism , this core value indicate our choice to have faith that the uniqueness of each person only serves to enrich and not an excuse to degrade a person�s human rights.
                      3.Non Violence
                      Consistently endeavored by each personnels to be reflected in each of our method and choices in assigning workload ,choosing rights and obligations , this value tried to be as grounded as possible and not only as some philosopher utopian dream. We believe that the way to peace is through peace and that this method belong to non extraordinary people.
                      4.Participation
                      We believe that each person has potentials and have the equal right to be a worthy human being by giving 100% in every endeavor that existed in our work programs regardless of age , ability, academic standing , academic field etc.
                      5.Sustainability
                      Understanding that peace is an � impossible � dream to have , we believe in not just short term work but also long term work.
                      As a group and persons we try to combine point 4 and 5 into something that best summed up as Kaizen that is � doing small continuous improvements� since we believe to be able to do something you don�t have to wait until you are in position in power and such.
                                  As of now we have 5 divisions which are :
                      1.Fund Management
                      Person In Charge: Dite Bayu Nugroho  in shiro_bizkit@...
                      Tasked with trying out productive ideas to sustain our programs financially without contradicting our core values explicitly and / or implicitly ,if possible strengthening our vision and mission.
                      2. Public Relations
                      Person In Charge: Wiwin justforourpeace@...
                      Charged with networking and spreading peace ideas to society.
                      3.Human Resources
                      Person In Charge: Wiwit at break_combion@...
                      Aiming at upgrading members with peace studies issues , facilitating and organizational skills .
                       4.Secretary
                      Person In Charge : Fikri justforourpeace@...   
                      Documenting each process and dealing with the needed administration.
                      5.Internet and telecommunication
                      Person In Charge: Muhadi Tri pcdesign_2004@...
                      Focusing on improving internal communication and external peace ideas disseminations through the internet and telecommunications media .

                       


                      Peace Generation is da Best
                      Vokoke Perkapers will alwyyzz be blessed lah
                      Joy oh joy
                      Of the life adventure I'll find in the next bend of being
                      Since knowledge omnivora have I decided to be  

                      Yahoo! Mail
                      Bring photos to life! New PhotoMail makes sharing a breeze.


                      Yahoo! Mail
                      Use Photomail to share photos without annoying attachments.



                      Peace Generation is da Best
                      Vokoke Perkapers will alwyyzz be blessed lah
                      Joy oh joy
                      Of the life adventure I'll find in the next bend of being
                      Since knowledge omnivora have I decided to be  


                      Yahoo! Mail
                      Bring photos to life! New PhotoMail makes sharing a breeze.

                    • narcissus perkapus ingenious
                      Hi ada info nih ? monggo dipergunakan di luar peacegen juga boleh. Buat internal peacegen kalo mo nyoba lagi en aku yang jadi editore disanguni brownies ya
                      Message 10 of 10 , Mar 14, 2006
                      • 0 Attachment
                        Hi ada info nih ?
                        monggo dipergunakan di luar peacegen juga boleh.
                        Buat internal peacegen kalo mo nyoba lagi en aku yang jadi editore disanguni brownies ya .Mabok je .
                         
                        Tapi fun juga tuh.
                        cuma kalo mo ngajuin harap ada tanggapan tentang kira2 imej kita gimana ?
                        Takute jadi dianggap tentakelnya USA .
                        Buat temen2 lain kalo punya info funding dr The Asia Foundation atau dll britau ya.
                        Yang slalu usil .
                        Z
                         

                        "crcs milist" <daily_crcs@yahoogroups.com>, "sulawesi milist" <sulawesistudies@yahoogroups.com>
                        From:Send an Instant Message "Elis Zuliati Anis" <ezuliatianis@...>  Add to Address BookAdd to Address Book  Add Mobile Alert
                        Yahoo! DomainKeys has confirmed that this message was sent by yahoogroups.com. Learn more
                        Date:Mon, 13 Mar 2006 11:25:25 +0000 (GMT)
                        Subject:[daily_crcs] Democracy Small Grants Program
                         
                         
                         
                        US Embassy Jakarta
                        Democracy Small Grants Program
                        Request for Proposals
                        Deadline: Friday, March 24, 2006
                        Questions?  Contact: grantsjakarta@...
                         
                        The U.S. Embassy in Jakarta is soliciting grant proposals for its Democracy Small Grants Program. The fund provides grants to support programs that strengthen democracy in the region, focusing on human rights, civil society, rule of law, and combating extremism in the region. Through this program, the U.S. State Department empowers future leaders and improves the lives of those at risk for exploitation.
                         
                        Past programs in Indonesia funded a workshop with legal scholars to define the legal rights of journalists, and a grant to a university to develop a multicultural education model for the primary school level to build greater awareness of the different cultures and ethnic groups in Indonesia .

                        Under this program the maximum grant award is $20,000. All proposals should include a clearly written budget and timeline, detailed plans on the project’s sustainability, an explanation of how U.S. government funding fits into the proposed grantee’s long-term strategy, and information on how the grantee plans to evaluate the project’s success.
                         
                        PROGRAM PROPOSAL GUIDELINES:
                         
                        ELIGIBILITY:  Only local (non-international or third-country) organizations/institutions are eligible to submit proposals.
                         
                        1. Proposals must   support activities that promote democratic practices, including strengthening civil
                         society; freedom of information and independent media; transparency in government; NGO capacity building; rule of law and judicial reform; civic education; conflict resolution; human rights; and ethnic, minority and women’s rights.
                         
                        2. Grants may not be used for partisan political activity. Proposals for non-partisan election education and public information activities, however, are eligible for   consideration.
                         
                        3. Short-term   salaries and other minor administrative expenses directly linked to implementation
                         of the program are eligible for funding.  General operating expenses and infrastructure costs are not eligible.
                         
                        4. Grant funds may not be used to fund travel to international conferences nor may they be used primarily for food expenses.
                         
                        5. Grant funds may be used to train   trainers, but they may not be used to provide direct social services.
                         
                        6. Grant funds may be used for training and workshops as part of a project, but the proposals must describe the expected audience, content, and timeframe and justify the activity in terms of outcome and benefits.
                         
                        7. Grant funds may be used for the publication of materials, but the proposals must describe in detail the intended audience, content and means of distribution.
                         
                        8.
                         Priority will be given to new projects or programs. Grants will not normally be made for multi-year projects but may be made to the same organization for a new project.
                         
                        9.Seminar proposals will not be considered for funding.
                         
                        10. Proposals (excluding the budget) should not be   longer than three (3) pages.
                         
                        PROJECT PROPOSAL SHOULD INCLUDE:
                         
                        A. Project title and name of organization
                        1. should indicate whether organization is receiving   USAID funds.  
                        B. Project summary
                        C. Performance Management   Plan or Performance Indicators
                        1. should include where possible information on reporting periods for the program
                        D. Duration of project
                        1. should indicate if funding will continue ongoing effort and reporting period   information
                        F. Detailed budget, including details on indirect costs
                        1. should clearly separate USG funding from other funding sources in the budget
                        G. Plan for sustainability
                        1. should clearly state how activities and relationships will be active beyond the grant period.
                        H. Level of other donor contributions, including contributions from the Indonesian government
                         
                        Proposals should be submitted by Friday, March 24, 2006 to:
                         
                        Democracy Small Grants Program
                        Embassy of the United States of America
                        Public Affairs Section – ACAO/P
                        Jl. Medan Merdeka Selatan 5
                        Jakarta 10110
                         
                        In addition, electronic submissions should be sent to grantsjakarta@....  Please use “Democracy Small Grants Program” in the subject line of your email.
                         
                        A U.S. Embassy committee will review the proposals and submit recommended proposals for final funding decisions by the State Department. 
                         


                        Peace Generation is da Best
                        Vokoke Perkapers will alwyyzz be blessed lah
                        Joy oh joy
                        Of the life adventure I'll find in the next bend of being
                        Since knowledge omnivora have I decided to be  


                        Yahoo! Travel
                        Find great deals to the top 10 hottest destinations!
                      Your message has been successfully submitted and would be delivered to recipients shortly.