245turut berduka cita...

  • mayang diantami
    Mar 27, 2004
      --- adhya larasati <adhyauls@...> wrote:

      > Telah meninggal dunia dengan tenang sahabat, adik,
      > dan kambing kami tercinta: DEK TITIK pagi ini karena
      > sesak napas. Mungkin beberapa temen2 dah pada tau ya
      > kalo kelas 3 IPS SMA 1 Jogja telah mendapatkan
      > seekor kambing yang cantik bernama Dek Titik
      > kira-kira sebulan yang lalu sebagai hadiah juara 3
      > Goat Goes to School. Awalnya kami bermaksud
      > merawatnya sebelum akhirnya kami rela melepasnya
      > untuk dijual. Kambing itu telah dirawat oleh salah
      > satu teman kami dan keluarganya selama ini. Hiks...
      > tapi memang hidup dan mati itu Dia yang menentukan.
> [...]
      wah, aku turut berduka cita atas meninggalnya dek
      Titik...

      Apa kabar temen2 semua...saya kangen..hehehe...
      SEmoga semua baik2 aja...
      and selamat Pemilu...
      selamat memilih atau tidak memilih...(:P)
      cee yaaa

      MAyang

      Yahoo! Finance Tax Center - File online. File on time.
      http://taxes.yahoo.com/filing.html
    • Show all 11 messages in this topic