1037Re: ralat dikit [PeaceGeneration] polling jaket Peace

  • jenang gulo
    Feb 2, 2006
      aku apa aj deh....
      yg ptg ijo.....
      ijo 4ever....

      Daruki King <kiki@...> wrote:
      ikuuut.... boleh to?

      pilihanku sudah mantabb, dan tidak berubah. jaket design 2 no.1 yang warna hijauw itu lhoooo.
      kalau jadi buat yang ini, aku pesen dah.

      Kiki

      Play 100s of games for FREE! http://games.mail.com/

      Brings words and photos together (easily) with
      PhotoMail - it's free and works with Yahoo! Mail.

    • Show all 13 messages in this topic