Correctional Service of Canada hat badge to trade

  • Richard Paquet
    Message 1 of 1 , Sep 3, 2001
      I have a nice Correctional Service of Canada hat badge to trade. The badge
      is golden, green and red. Scan available. Will trade for another
      Correctional badge.

      I also have a very nice metal emblem of the Correctional Service of Canada.
      It's 31/2 X 21/2 inches. It' golden, green and red colored. It's usualy
      used to be glue on a wood plate. This is very rare item. Could trade for a
      Correctional badge too. I'm also willing to trade bothe items togheter.
      Make me and offer.

      Thanks in advance.

      J'ai un badge de képi du Service Correctionnel du Canada à échanger pour un
      autre badge ( Correctionnel de préférence). Le badge est très joli: or, vert
      et rouge.

      J'ai aussi un emblème métalique à l'emblème du logo du SCC. C'est le même
      dessin que le badge mais beaucoup plus gros soit environ: 8 X 7 cm. C'est
      le genre de "badge" utilisé pour coller sur des plaques de bois. Je suis
      aussi disposé à échanger les deux ensemble pour quelque chose qui pourrait
      m'intéresser. Scan disponible.

      Merci à l'avance.

      Richard Paquet
      Correctional Supervisor