Resume pri Parolu sur MacOS X.

  • pomulinju
    Message 1 of 3 , Mar 3, 2006
      Saluton. Post propriga ordigo de Tondrobirdo kaj Fajrovulpo, mi pensas,
      ke ili relative stabile funkcias kun Parolu sur MakOS X (10.3.9).

      Mi ne rimarkis antaŭe, ke "Parolu" aŭtomate enkodigas por pho-dosiero
      ne-unikodan tekson kun surogataj literoj al unikoda teksto. Ĉu tiel?

      Kaj kiam mi musklakas la portempan pho-dosieron, MbroliX eklaboras
      sendepende ekster Tondrobirdo aŭ Fajrobirdo.

      Por fruigi la procedon, mi ŝanĝis lokon de la portempa
      .pho-fonemdosiero,

      DE: /Applications/Mbrolix/parolu.pho
      AL: /Users/(mia regisitrita nomo por hejmo)/Desktop/parolu.pho

      (rim: Kiam oni per "agordoj" ŝanĝas lokon de "parolu.pho", eble necesas
      tuj poste finigi kaj restarigi la uzatan programon Fajrovulpo aŭ
      Tondrobildo).

      Nun paroligo per Parolu iras kiel jene,

      (1) mi elektas el "Parolu" iun menueron ekzemple "mesaĝon"

      (2) "Parolu" demandas kiel kutime "Kie estas mbrola sur via komputilo?",
      montrante la adreson de MbroliX. La adreso por mi estas:
      /Applications/Mbrolix/MbroliX.app

      Mi klakas "OK".

      (3) Aperas sur "Desktop" (ekrano de komputilo) "parolu.pho" en aspekto
      de mbrola-bildeto. Ĝis ĝia apero necesas atendi iom pli ol 5-6 sekundojn
      (mia komputila memoro rapidas je 1.5GH...).

      Rim: Se "parolu.pho" estas lokita en la unua loko en la malmola diko,
      ŝajnas, ke ĝi pli frue aperas. Tiam la adreso estas nur:
      /parolu.pho

      (4) Mi ĝin klakas dufoje (dufojoj da klakoj estas kutima ago por
      malfermi ion sur MacOS).

      (5) MbroliX stariĝas por voĉlegi la celatan tekston. Mi klakas la
      butonon "Speak" kaj mi aŭdas.

      Rim: ne stabila estis, ke post voĉlego "parolu.pho" kaj "MbroliX" ili
      restas sur la ekrano, aŭ ili (neofte) aŭtomate finiĝas kaj malaperas.

      Jen tiel.

      Cetere, mi per muso metis la lanĉilon de MbroliX en "Dock" (krommenuo
      sur la komputila ekrano), en kiu vicas pluraj ikonoj de preferataj (ofte
      uzotaj) programoj. Nun, kiam mi volas paroligi alian tekston ekster
      Tondorbirdo kaj Fajrobirdo, mi de sur la ekrano povas tuj voki MbroliX,
      ne malfermante plurajn dosierujojn /Mancintosh HD/Aplicatison/MbroliX/.

      Mi kunportos la komputilon al miaj privataj E-kursoj, kaj la lernantoj
      (entute nun nur tri..) aŭdos Parolu-voĉon.

      Aldone, "alunikodo.html" en la retejo de Remuŝ funkcias bone sur
      Fajrovulpo. Sed el kiu lingvo estas la literoj de la kvara linio en la
      verdaj kaj flavaj butonaroj? Ili aperas rompite.

      Kaj kiam mi per Safari vizitas al "alunikodo.html" kaj faras lastan
      procedon (klaki butonon "Konverti al Pho (0.2.25)"), ĉiam la paĝo subite
      malaperas kaj ekaperas frakaso-raportilo por Apple. Io ne kongruas ankoraŭ.

      Amike, Yuko

      PS: Mi nove instalis Skajpon en voknomo: akvoju.
    • Aaron Irvine
      Message 2 of 3 , Mar 4, 2006
        Se vi faras Uniksan ordon "ls -l
        /Applications/Mbrolix/MbroliX.app", kio rezuktas?

        Aaron

        Nouveau : téléphonez moins cher avec Yahoo! Messenger ! Découvez les tarifs exceptionnels pour appeler la France et l'international.
      • pomulinju
        Message 3 of 3 , Mar 4, 2006
          Aaron Irvine wrote:
          > Se vi faras Uniksan ordon "ls -l
          > /Applications/Mbrolix/MbroliX.app", kio rezuktas?

          (ĉe Fajrovulpo)

          Aperis la angla averto "Elemento redonas malsukcesan kodon ..." pri
          ne-rekonata "PATH", samkiel antaŭe. Kiam mi alklakis "OK", sekvante
          aperis kutima demando "Kie estas mbrola ...?" Post tio, ŝajnas al mi,
          ke ĉio funkcias normale.

          (ĉe Tondrobirdo)

          Aperis la angla averto "Elemento redonas malsukcesan kodon..." pri
          ne-rekonata PATH.

          Kiam mi alklakis "OK", aperis Esperanta averto pri ia modifo. Ĝi
          rekomendis fini kaj restarti la programon. Antaŭ ol mi enkapigas la
          tutajn frazojn de la averto, ekaperis "Talkback". Mi alklakis "Don't
          send", kaj finis kaj restartis la Tondrobirdon.

          Post tiu restarto, mi provis paroligi per "Parolu -- elektitan tekston".
          La angla averto aperis, sed ne plu aperis la Esperanta averto pri
          modifo, nek "Talkback". Parolu demandis "kie estas mbrola...?", mi
          klakis "OK", kaj bonorde aperis "parolu.pho".

          Post senigo de "ls -l", ne plu aperas la angla averto.

          Nova rimarko. Kiam mi nur atendas aperon de "parolu.pho", ĝi ŝajne ne
          emas aperi, sed kiam la muso faras iun agon (ekz. sencele klaki sur la
          ekrano), "parolu.pho" tuj ekaperas. Verŝajne al ĝi necesas permuse
          sciigi, ke mi atendas. Mi ekŝatas ĝin :-)

          Do, kiam sur la ekrano restas antaŭa "parolu.pho", mi same ne bezonas
          longe atendi por la sekvanta paroligo. Post elekti tekston kaj
          Parolu-menueron mi klakas la antaŭan "parolu.pho", kaj tiam ĝi jam
          pretas por la nova teksto.

          Amike, Yuko