Re: [Parolu] Ĝis Parolu 0.3.0.15.

  • pomulinju
    Message 1 of 9 , May 1, 2006
      pomulinju wrote:
      > http://www.geocities.jp/akvoju/paroloj/

      Mi forgesis skribi, ke vira voĉo estis ĉifoje:
      Pitch:50%; Rate:100%; VoiceRate:85%; Volume:100%.

      Miaj rimarkoj pri O.3.0.15:

      (1) Prononcoj de la akuzativo -N malfortiĝis, kaj vokaloj en
      vorto-komenco fortiĝis. Mi pli ŝatas ilin en 0.3.0.14, se klaketo ne
      ĝenus...

      (2) Nuna melodio (ton-diferenco inter akcentaj kaj neakcentaj silaboj)
      ŝajnas agrable pli modera ol la antaŭa.

      (3) Ĉu la sono ŭ estas mallongigita?

      (4) Vortfina U ŝajnas malforta.

      (5) Kelkloke mi aŭdas superflue "iJa iJe" anstataŭ "JA JE".

      Amike, Yuko
    • Remush
      Message 2 of 9 , May 1, 2006
        pomulinju wrote:
        > Miaj rimarkoj pri O.3.0.15:
        >
        > (1) Prononcoj de la akuzativo -N malfortiĝis, kaj vokaloj en
        > vorto-komenco fortiĝis. Mi pli ŝatas ilin en 0.3.0.14, se klaketo ne
        > ĝenus...
        erareto mia korektita.

        > (2) Nuna melodio (ton-diferenco inter akcentaj kaj neakcentaj silaboj)
        > ŝajnas agrable pli modera ol la antaŭa.
        Tamen mi taksas gîn ankoraŭ iom tro forta. Ĉu ne malaltigi?

        > (3) Ĉu la sono ŭ estas mallongigita?
        Ne.
        Mi nun plilongigis la vortfinan Ŭ al 200ms.

        > (4) Vortfina U ŝajnas malforta.
        Mi plilongigis ĉiujn finajn vokalojn je 10ms.
        Sed tio ne ŝangôs multe. Mi bezonas la kuntekston por lokigi la
        problemon. Tio dependas de la antaŭa konsonanto.

        > (5) Kelkloke mi aŭdas superflue "iJa iJe" anstataŭ "JA JE".
        Mi provis plifortigi la komencan J per aldona i 0. Eble tio aŭdiĝas ĉe
        vi (ne sur mia sistemo).
        Mi ŝanĝis al j 1.

        Ĉi vespere mi konstruos 0.3.0.16 kun la antaŭaj ŝanĝoj.

        Remuŝ (Belgio)
      • pomulinju
        Message 3 of 9 , May 1, 2006
          Remush wrote:
          > Tamen mi taksas gîn ankoraŭ iom tro forta. Ĉu ne malaltigi?

          Jes, eble preferinde.

          > Mi plilongigis ĉiujn finajn vokalojn je 10ms.
          > Sed tio ne ŝangôs multe. Mi bezonas la kuntekston por lokigi la
          > problemon. Tio dependas de la antaŭa konsonanto.

          Post la konsonantoj, kiuj bezonas elfrotigi aeron?
          -cu, -ĉu, -ĝu..?

          Dankon.

          Amike, Yuko
        • Remush
          Message 4 of 9 , May 1, 2006
            pomulinju wrote:

            > Jes, eble preferinde.
            Farite

            > Post la konsonantoj, kiuj bezonas elfrotigi aeron?
            > -cu, -ĉu, -ĝu..?
            Farite

            Remuŝ
          • pomulinju
            Message 5 of 9 , May 1, 2006
              Hodiaŭ, post du horoj, mi uzos la novan version. Dankon.

              Jen ekzamenu per la Trejnejo 2.
              http://www.geocities.jp/akvoju/kurso/trejnejo2.html

              Amike, Yuko
            • pomulinju
              Message 6 of 9 , May 4, 2006
                Saluton. Hodiaŭaj rimarkoj:

                (1) "kreo" aŭdiĝas kiel "krejo". La kombinoj "ea" kaj "eo"
                preskaŭ ĉiam aŭdiĝas "eja", "ejo":

                "ea, ee, ei, eo, eu. eaj, eoj, ean, eon, eis, eas, eos, eus, een, eajn,
                eojn"

                (2) Mi ne aŭdas aŭ nur apenaŭ la "i" en "Unu_i_ĝintajŜtatoj de Ameriko,
                Unu_i_ĝinta Naciaro".

                (3) pri la paĝo "sintezo.htm" de Remush:
                "Kiel skribi HTLM-paĝojn" –– Ĉu temas pri "HTML-paĝoj"?

                Amike, Yuko
              • Remush
                Message 7 of 9 , May 4, 2006
                  pomulinju wrote:
> [...]
                  > preskaŭ ĉiam aŭdiĝas "eja", "ejo":
                  >
                  > "ea, ee, ei, eo, eu. eaj, eoj, ean, eon, eis, eas, eos, eus, een, eajn,

                  eo kaj ea estas nun hiatoj. Espereble tio ne ĝenos.
                  > (2) Mi ne aŭdas aŭ nur apenaŭ la "i" en "Unu_i_ĝintajŜtatoj de Ameriko,
                  > Unu_i_ĝinta Naciaro".

                  ui estas nun hiato.

                  > (3) pri la paĝo "sintezo.htm" de Remush:
                  > "Kiel skribi HTLM-paĝojn" –– Ĉu temas pri "HTML-paĝoj"?
                  korektita.

                  Remuŝ (BE)
                • pomulinju
                  Message 8 of 9 , May 5, 2006
                    Remush wrote:

                    > eo kaj ea estas nun hiatoj. Espereble tio ne ĝenos.
                    >
                    > ui estas nun hiato.

                    Dankon. Rilate tion mi aldonis du-vokalajn kombinojn en la "Trejnejo 1",
                    kiujn mi ial lasis antaŭe.

                    Amike, Yuko