      From: Lennart L <lenni_lop@...>
      To: Pali@yahoogroups.com
      Sent: Sun, January 31, 2010 3:41:42 PM
      Subject: [Pali] Re: Stefan Karpik article

      Also in the Sutta-Nipata v. 424 talking to king Bimbisara:

      `Ujuṃ janapado rāja, himavantassa passato;
      Dhanavī riyena sampanno, kosalesu [kosalassa (syā. ka.)] niketino.

      ``Ādicc& #257; [ādicco (ka.)] nāma gottena, sākiy&# 257; [sākiyo (ka.)] nāma jātiy&# 257;;

      Tamhā kulā pabbajitomhi, na kāme abhipatthaya& #7747;.