Re: Yan: ANADOLU MÜSLÜMANI (!)

  • ZEKI SAHIN
    Message 1 of 4 , Apr 23, 2017
      Senin gibi ahmaklara zamanın kripto kimlikli Ankara valisi ünvanını taşıyan adam boşuna; "Öküz Anadolu'lu dememiş.

      Ne iyilikten ne kötülükten anlayan angutun tekisin.

      Batıla dalmış, battıkça batıyorsun. Bütün kötü laflarını 10 kat olarak ağzına tıkıyorum.

      Dinsiz imansız hergele seni. Bu videoda gördüklerin sizim eseriniz.

      Ben ne şuyum ne de buyum. Kimsenin yardakçısı ya da yalancısı değilim.

      Türk Mustafa Kadızadeyim.

      On Sunday, April 23, 2017, 9:09:47 PM GMT+3, neval kavcar <nevalkavcar@...> wrote:
      Zubeyr Bey,

      "Türk Milliyetçiliğini" aşağılayan bir lafınız vardı e-maillerin birinde.
      Unutmayın ki 15 Temmuz gecesi yine o irade ipten aldı bir çoğunu.

      Uzaklaştırıcı değil, herkesin birbirini kucaklamaya ihtiyacı olduğu bu vahim dönemde siz de dahil herkes ne konuştuğuna azami dikkat etmeli.

      nk

      23 Nis 2017 20:11 Pazar tarihinde Zubeyr Avf <zubeyravf@...> şöyle yazdı:

      Be salak adam:
      Niye alim gecinelim?
      Alim mi biraktiniz istiklal mahkemelerinde asmadik..
      Niye tarikatci gecinelim?
      Tarikat mi biraktiniz kapatmadik.
      Cenaze yikayacak hoca yok diye imam hatip actiniz.
      Ak Parti bu milletin ana govdesidir.
      Iclerinden cikardigi vatan evladi Erdoganda hasbel kader lideridir.
      Hali hazirdaki malzemeden cikan en iyi kumas bu. Ahmak!
      Sen kadizade kalkmis bu milleti ana govdesine kufur ediyorsun.
      Baska ne var elde?
      Aksener'li MHP mi?
      Dostun ve kankan Oraj'in CHP'si.
      Beraber HAYIR dedigin PKK ve FETO mu?
      Ulan bu kadar mi salak olunur?
      Zubeyr

    • ZEKI SAHIN
      Message 2 of 4 , Apr 24, 2017
        "Nasihat" bitti, "tekdir" bitti de şimdi sıra "tehdit" etmeye mi geldi?

        Yarın da "kötek" değil mi?

        Sen bizi "badem bıyıklı ibne kılıklı" Fetöcüler ile bir tutma. Biz başkayız.

        Gerginlik sizde. Hak-hukuk çiğnemenin bir karşılık göreceğini bilirsiniz. Maşallah mafia usulü "çökme" işini de umuma malum edip öğrettiniz.

        Ne demiş Cengiz KAĞAN; Çin Kağanı benden korksun. Acaba neden?

        On Monday, April 24, 2017, 12:23:28 AM GMT+3, Zubeyr Avf <zubeyravf@...> wrote:
> [...]
        >Ne iyilikten ne kötülükten anlayan angutun tekisin.
        >Batıla dalmış, battıkça batıyorsun. Bütün kötü laflarını 10 kat olarak ağzına tıkıyorum.

        Ne oldu kadizadem?
        Sizi gergin goruyorum bugun.
        Arap ati gibi burnunuzdan soluyorsunuz.
        Grubu kuran sensin.
        Arada bir zirlayan da sensin.
        Biz de gurubuna katki olsun diye teranelerine cevap veriyoruz bazen.
        Kahveni ic,  pazar gununun keyfine bak.. Bugunleri cok ararsin sen.
        Zubeyr
      • Mustafa Nevruz SINACI
        Message 3 of 4 , Apr 24, 2017

          http://mns06.blogspot.com.tr/2017/04/duyuru-bilgilendirme-ve-cagrilar-02-24.html

          mns06.blogspot.com.tr
          Bir   SİYASİ PARTİ  Ancak;  Bir  SİYASİ PARTİ   Ancak; Namuslu, dürüst,  DEMOKRAT , onurlu, soylu (asil) ve sorumlu  İNSANLAR  t...

          Outlook'tan gönderildi

          Gönderildi: 24 Nisan 2017 Pazartesi 12:48
          Kime: Zubeyr Avf; neval kavcar; Zeki Kentel
          Bilgi: UNITED-TURKS@yahoogroups.com; gtiecer@...; dilipak@...; ahmethakan@...; ahmetkilicaslanaytar@...; koop5000ev@...; daliercan@...; alinejat@...; alyazici@...; anilcecen@...; arslanbulut@...; asafboke@...; ata.atun@...; aydin.atilla@...; auudplatformu@...; avarbanu@...; bigesukan@...; cpt.burakaksu@...; bulentesinoglu@...; cemercin@...; ercihangir@...; cesuryorum@...; dbaykal@...; dogu.perincek@...; emineulker.tarhan@...; engin.alan@...; enisakdag@...; democevre@...; gyakin@...; rodrik5000@...; halilfirat02@...; altinisik.halim@...; drhamithanci@...; hasangemici@...; hulkicevizoglu@...; htasar5426@...; kamilergenekon@...; kbuyukataman@...; kutlualtay@...; alnv20022002@...; mehmetalisadoglu@...; odanlim@...; mehmetperincek@...; yuksektepe20@...; mentesoz@...; metinhasirciii@...; metinozkan@...; nacibestepe72@...; nbiyikoglu@...; nurullahaydin-@...; info@...; digi.security@...; arvisadi55@...; rifatserdaroglu@...; saffetbenli@...; serdarsahin01@...; sundayorun@...; sinan.ogan@...; erturker@...; uozdag61@...; minyase@...; y.arslan@...; yhhalac@...; zihnicakir@...; ismail.cesmeci@...; abdidolek@...; htamerolgun@...; Hüseyin Güler; Azmi Guran; Mustafa Nevruz SINACI; Dr. Erdal Sener- Turkish Forum; Erkut Ersoy; Serdar Bolat; OzgurGundem; Burak Aksu; Haluk Tarcan; Yılmaz Dikbaş; Ahmet Dogan Simsek; Ali Küçükaydın; Ramazan Demir; Hulki ERGUN; Ali Aslan DUMANOL; Ahmet Saltık; DR. Kayaalp Buyukataman Turkish Forum - Dunya Turkleri Birligi; Metin ÖZTÜRK; Grbuz Guvendag; Ahmet Dogan Simsek; Fatih Şahin; Mustafa Kahramanyol; Birleşmiş Türkler; Mehmet Tuğrul Cabıoğlu; Oraj Poyraz
          Konu: [OzgurGundem] Re: Yan: ANADOLU MÜSLÜMANI (!)

          Message 4 of 4 , Apr 29, 2017

            BU REFERANDUM RE-FORM İLE SONUÇLANACAK.

            "DENMEDİ" DENMESİN...