Johannes Mechiel (?) Nouwens

  • Nelleke de Krijger
    Message 1 of 1 , Dec 3, 2004
      Hallo lijstgenoten,

      Voor mijn kinderen ben ik op zoek naar bovenstaande
      persoon. Hij was de vader van Leonardus Wilhemus
      Nouwens, geboren in 1929. Zo heel dichtbij dus, maar
      niet te vinden. Hij was getrouwd met Elisabeth Maria
      van Lochem.
      Trouwdatum niet bekend, zijn geboortedatum zal rond
      1905 liggen.

      Alvast dank,

      Nelleke

      http://mail.yahoo.com