Re: Digest Number 1272

  • itekeverhees
    Message 1 of 2 , Dec 1, 2004
      Bedankt Gerard voor je reactie,
      ik zoek het inderdaad liever in de regio van Vlierden en Asten
      alvorens af te reizen naar het land van Cuijk. Omdat zij een vrouw is
      hoeft ze niet een Coopmans als nageslacht te hebben. Maar wie weet
      wanneer ze een broer had, is het misschien ook na te pluizen?? Het is
      wel aardig om te weten wie er vroedvrouw was voor 1700 te Vlierden en
      Asten. Wie weet is er iemand uit de groep die dat weet. Want als niet
      ene Catharina Coopmans is, kan ik dat in ieder geval uit mijn
      hoofdzetten. En anders eten we geen oude koek maar beschuit met
      muisjes.
      Vriendelijke groet van Iteke

      http://www.genealogie.westerhof.nu

      > Iteke,
      > Betr. Coopmans, deze familie komt ook voor in het Land van Cuijk en
      de
      > voorzitter van die afdeling van de NGV heet Coopmans, mischien
      heeft hij een
      > oplossing voor je ??? Of is dit allemaal ouwe Brabantse koek voor
      je ?

      > Groeten uit Amerika en succes,
      > Gerard Lemmens
      > http://members.lycos.nl/lemmensfamilie
      > Lemmens uit het Land van Cuijk en ander familie Van de Poel, Graat,
      Hoedt,