Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Digest Number 1272

  • Gerard Lemmens
    Message 1 of 2 , Nov 30, 2004
      Iteke,
      Betr. Coopmans, deze familie komt ook voor in het Land van Cuijk en de
      voorzitter van die afdeling van de NGV heet Coopmans, mischien heeft hij een
      oplossing voor je ??? Of is dit allemaal ouwe Brabantse koek voor je ?

      Groeten uit Amerika en succes,
      Gerard Lemmens
      http://members.lycos.nl/lemmensfamilie
      Lemmens uit het Land van Cuijk en ander familie Van de Poel, Graat, Hoedt,
      Geutjes, Verhoeven, Van Haaren enz. op mijn web!
      Kwartierstaat met Land van Cuijkse en Duffeltse kwartieren.

      Message 2 of 2 , Dec 1, 2004
        Bedankt Gerard voor je reactie,
        ik zoek het inderdaad liever in de regio van Vlierden en Asten
        alvorens af te reizen naar het land van Cuijk. Omdat zij een vrouw is
        hoeft ze niet een Coopmans als nageslacht te hebben. Maar wie weet
        wanneer ze een broer had, is het misschien ook na te pluizen?? Het is
        wel aardig om te weten wie er vroedvrouw was voor 1700 te Vlierden en
        Asten. Wie weet is er iemand uit de groep die dat weet. Want als niet
        ene Catharina Coopmans is, kan ik dat in ieder geval uit mijn
        hoofdzetten. En anders eten we geen oude koek maar beschuit met
        muisjes.
        Vriendelijke groet van Iteke