Maria Nuijts

  • flipvanelzakker
    Message 1 of 5 , Aug 31, 2004
      Beste lijstgenoten.

      Wie kan mij helpen aan de geboorte- en huwelijkgegevens van Maria
      Nuijts. De vader was Cornelius Nuijts en de moeder Digna Eskens.
      Maria Nuijts is waarschijnlijk rond 1773 geboren in Zuidgeest, en is
      waarschijnlijk rond 1808 getrouwd met Kornelis Roz(s)enboom te
      Zuidgeest of Bergen op Zoom.

      Bij voorbaat hartelijk dank.
    • Susanne Engbers
      Message 2 of 5 , Sep 1, 2004
        Flip,

        Ik heb wel een andere dochter gevonden nl. Josina. Zij is geboren rond
        1782 en overleden voor 1867 en getrouwd 18-05-1817 te Bergen op Zoom met
        Petrus Hopmans (zoon van Walterus Hopmans en Maria Catharina Melsen).

        Groetjes,
        Susanne

[...]

        Yahoo! Groups Sponsor

        <http://us.ard.yahoo.com/SIG=129ukg4d5/M=298184.5285298.6392945.3001176/
        D=groups/S=1705690932:HM/EXP=1094074355/A=2319501/R=0/SIG=11tq0u909/*htt
        p:/www.netflix.com/Default?mqso=60185353&partid=5285298> click here

        <http://us.adserver.yahoo.com/l?M=298184.5285298.6392945.3001176/D=group
        s/S=:HM/A=2319501/rand=340753870>

        _____

        bscribe>

        * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of
        <http://docs.yahoo.com/info/terms/> Service.

      • fjacobs
        Message 3 of 5 , Sep 1, 2004
          Maria nuijts is geboren 17 maart 1772 te zuidgeest,gehuwd met conelis
          rosenboom
          Huwelijk ????

[...]

        • Kees en Mieke van den Bergh
          Message 4 of 5 , Sep 1, 2004
            Beste mensen

            Wie kan mij helpen bij het vinden van de voorouders van
            Petrus Joannes Hoeks (geb. Ossendrecht 13-4-1835) getr. met
            Adriana de Dooy.

            Ik ben ook op zoek naar voorouders van
            Petrus Joannes Mateeuwsen (geb. Ossendrecht 18-8-1842) getr. met
            Elisabeth van Dooren (geb. Ossendrecht 22-10-1839)

            Ook hierbij graag hulp.

            Groeten, Kees van den Bergh
          • jwvangils
            Message 5 of 5 , Sep 1, 2004
[...]

              Beste Kees,

              Helaas kan ik je (nog) niet helpen, maar ik heb wel De Dooy en Van Dooren in
              mijn bestanden zitten. Ik heb nog gepoogd om Hoeks op te sporen, maar dat is
              me niet gelukt. Veel voorouders van mij komen uit Ossendrecht en omgeving,
              waar ook veel Mattheuwsen (etc.) zaten en zitten.

              Geef eens wat meer gegevens. Misschien kan ik dan iets voor je beteken.

              Vriendelijke groetjes,
              Jan-Willem