Re: [Noord-Brabant_Genealogy] de Bie / van Alphen

  • Cor van den Bergh
    Message 1 of 5 , Jul 4, 2004
      Hallo Miranda,

      Bedankt voor het aanbod. Ik wacht rustig af en zie wel een bericht
      verschijnen.

      Groetjes,

      Cor

      Message 2 of 5 , Jul 7, 2004
        Hoi Cor,

        Heb mijn vriendin gesproken en zij zegt dat haar tak vanuit Loon op Zand
        komt dus die kwam nog niet voor in 1730 in Tongelre.

        Groetjes miranda

> [...]
        >
        >Henricus de Bie en Maria van Alphen zijn 5 febr. 1730 RK getrouwd te
        >Tongelre (Eindhoven). Verdere gegevens ontbreken.

        Ontvang Hotmail & Messenger op je mobiele telefoon
        http://mobile.msn.com/?lc=nl-nl
      • Cor van den Bergh
        Message 3 of 5 , Jul 8, 2004
          Hallo Miranda,