Search Archive not working

  • Gerard W. Ch. Lemmens
    Message 1 of 2 , Jun 29, 2004
      Anthony,

      De search archive systeem op dit net schijnt niet te werken, althans
      ik heb verschillende namen geprobeerd en elke keer is er niets
      gebeurd.

      Groeten,

      Gerard Lemmens
      http://members.lycos.nl/lemmensfamilie
    • Nynke van den Hooven
      Message 2 of 2 , Jun 29, 2004
        Gerard,

        Bij een zoekactie wordt niet het hele berichtenarchief in één keer doorzocht, maar eeen "batch" van een paar honderd berichten. Als je daarin niets vindt, moet je op de Next-link klikken om de volgende 'batch' te doorzoeken. Dat kán dus een tijdrovende klus zijn.........

        Succes!

        Met vriendelijke groet,
        Nynke van den Hooven.