Hoppenbrouwers Lage Mierde

  • Henk Coolen
    Message 1 of 1 , Apr 3 11:27 AM
      Beste groepsleden.

      Dankzij de uitwisseling van gegevens met enkelen onder jullie, is mijn bestand weer aanzienlijk gegroeit. O.a. ;
      Bemelmans uit Munstergeleen en voorouders uit Nuth, Beek en Geleen.
      De Laet en Sebrechts uit Moergestel en Diessen
      Families in Oosterhout, Oirschot, Reusel
      Nu in totaal al ruim 33.600 personen op www.coolen-online.be

      Altijd op zoek naar een verbinding tussen personen in mijn databank.
      Nu op zoek naar de verbinding van de Hoppenbrouwers uit Lage Mierde

      A = Joanna Theodorus Hoppenbrouwers huwt 23-2-1648 in LageMierde met Adrianus Hermans

      B = Margaretha Joannes Hoppenbrouwers huwt +/- 1670 met Waltherus Aerts en krijgen 10 kinderen allen gedoopt in Lage Mierde

      Bij voorbaat dank voor alle info. Prettig weekeinde.