Geertruit Peter Lambrecht Weijmers

  • Henk Coolen
    Message 1 of 1 , Mar 1, 2004
      Ik ben op zoek naar bewijs van mijn vermoeden dat de hieronder
      genoemde Geertruid een dochter is van de genoemde Peter.

      Op ISIS van Tilburg vindt je haar wel onder de volledige benaming,
      waarmee men met die patroniemen wel de link kan leggen, maar een
      bewijsstuk heb ik nog niet kunnen vinden.

      Hendrick Wouter {Adriaens} Cauwenbergh, Geboren/Born Ongev/About 1480
      in Tilburg, Zoon van Wouter Adriaen Aen den Couwenbergh
      X Huwt/Marr Ongev/About 1520 in Tilburg {NB,NL}
      Geertruid Peter Lambrechts Weijmers Dochter van Peter Lemmen Weijmers
      & Jenneken Gijsbert Beerthen

      Bij voorbaat dank