Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Reek: Faesse(n)

  • L.A. Bakker
    Message 1 of 5 , Feb 29, 2004
      Hallo Irma,

      Het zou zo maar allemaal kunnen.....
      Het probleem is, dat ik in die streek nog totaal nergens referentiepunten
      kan vinden, of het de juiste Thomas is. Schaijk en de hieronder genoemde
      plaatsen liggen toch -zeker voor die tijd- een behoorlijk stukje uit elkaar.
      Maar...., ik heb al vreemdere dingen gezien, dus uitsluiten doe ik ze niet.
      Maar omdat alle kinderen in Reek werden geboren, zoek ik eerst in die buurt.
      Helaas is Reek/Schaijk nog niet bewerkt voor ISIS Branbant.
      Nogmaals dank voor je "meedenkerij"!
      Met vriendelijke groet,
      Leo Bakker
      l.a.bakker @ home.nl