Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: Opzoek vraag Amsterdam.

  • Dymphie Lobbezoo
    Message 1 of 7 , Feb 3, 2004
      From: Annemarth Sterringa <annemarthsterringa@...>
      To: <Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Tuesday, February 03, 2004 10:28 PM
      Subject: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: Opzoek vraag Amsterdam.

      Dag Annemarth,
      Graag als je daartoe de gelegenheid hebt en voor me wilt kijken.
      Zij waren schippers en hun zoon is toen in Amsterdam in 1863 geboren en 4
      jaar later in Waspik overleden.
      Bedankt al vast - tot wederdienst bereid.
      Dymphie.

    • Annemarth Sterringa
      Message 2 of 7 , Feb 18, 2004
        Hallo Dymphie,
        Helaas geen Johannes Franciscus van Dusseldorp te vinden in de 10-
        jarentafels geboorten Amsterdam van 1853-1872.
        Wel vond ik een Johannes Gijsbertus van Dusseldorp geboren 7 februari
        1862 om 10 uur des voormiddags in het schip 'De Vriendschap' liggende
        in de Brouwersgracht, zoon van Johannes van Dusseldorp, schipper, 56
        jaar en echtgenote Maria Wieldam - aangifte 8 februari, boek 1, p.
        158v.

        Als je nog een tip hebt, kijk ik volgende keer weer.

        <dlobbezoo@w...> wrote:
> [...]
        jaar 1863 - Hij overlijdt in Waspik 21.01.1867 en is dan 4 jaar. Zijn
        ouders zijn Richardus van Dusseldorp ( beroep schipper) en Maria
      • Dymphie Lobbezoo
        Message 3 of 7 , Feb 19, 2004
          Laat de zaak voorlopig maar rusten zodra ik in de gelegenheid ben zoek ik
          opnieuw de overlijdensakte van Johannes Franciscus op. Je zoekactie is toch
          niet
          voor niks geweest want ook van deze Johannes Gijsbertus had ik geen
          gegevens.
          Heel hartelijk dank voor de moeite die je gedaan hebt.
          Groeten Dymphie.

        • Jorma Huijts
          Message 4 of 7 , Feb 19, 2004
            Hallo Dymphie,