RE: [Noord-Brabant_Genealogy] RE: LangeRIK

  • el182592
    Message 1 of 1 , Sep 1, 2001
      Heren/Dames

      Er is een plaats wat LANGERAK heet in de buurt ven Doetinchem (Achterhoek). En
      (zoverre mij bekend) is de achterhoek (en Twente) wel degelijk om het nwereik
      geweest van Pruisen.

      Dat plaatsje LANGERAK ligt aan de weg van Dieren naar Doetinchem en dan tussen
      Keppel en Doetinchem.

      Ik hoop dat je wat hebt aan deze info

      gr.

      >===== Original Message From "L.A. Bakker" <l.bakker@...> =====
      >Geachte lijstgenoten,
      >
      >In een overlijdensakte stuitte ik op een erg onduidelijk leesbare plaatsnaam.
      Voor zover
      >we het in het RA Den Bosch konden ontcijferen werd het "LANGERIK in het
      Pruissische". (We