2004

  • Sander Sanders
    Message 1 of 7 , Jan 1, 2004
      Iedereen een gezond en gelukkig 2004 toegewenst

      Sander Sanders
    • marco van geffen
      Message 2 of 7 , Jan 1, 2004
        Allemaal een gelukkig 2004.

        Nog altijd opzoek naar van Mil en van Geffen.

        Marco

      • Henk Laarhoven
        Message 3 of 7 , Jan 1, 2004
          Dag Marco,

          Op 17 november jl heb ik je informatie toegezonden die ik in het archief van
          Grave voor je opgezocht had.
          Helaas heb ik daar nooit 'n reaktie opgekregen. Ik was dan ook in de
          veronderstelling dat je op vakantie dan wel ziek was. Maar ik zie dat je nog
          springlevend bent!

          Dus ook een gelukkig 2004!

          Groeten, Henk

          Message 4 of 7 , Jan 1, 2004
            Mijn excuus hiervoor ik dacht dat ik je een mail terug gestuurd had. Ik ben er nu achter dat mijn tak van Geffen voor die tijd van Mill heten. Dus ik ga met deze tak zien verder tekomen. In iedergeval bedankt voor dat wat je mij toestuurde en nog maal mijn excuus.Gegevens over van Mill zijn altijd welkom!

            greotjes Marco

          • jwvangils@wanadoo.fr
            Message 5 of 7 , Jan 2, 2004
              Beste Henk,

              Laatst had ik er zelf ook weer zo een. Die stuur je een hele hoop informatie
              toe en daarna hoor je helemaal niets meer. Ik stop daar definitief mee. Het
              begint mij namelijk verschrikkelijk te irriteren dat er zelfs geen
              persoonlijk bedankje (buiten de groep om; want zo hoort het eigenlijk) meer
              af kan tegenwoordig. Ik heb om die reden geen zin meer om te reageren op
              voor mij totaal onbekenden. De neiging om de naam te noemen van die bewuste
              persoon in deze groep wordt steeds groter...:-((

              De meest afdoende methode om dat soort uitwassen tegen te gaan is kennelijk
              inderdaad die persoon of te boycotten of hier in de groep te 'benoemen'. Een
              wrede middeleeuwse methode weliswaar, maar op onbeschoft gedrag, want dat is
              het feitelijk - en dat komt steeds meer voor helaas, want er zitten wat
              'graaiers' op het net - kun je niet anders meer reageren. Bij mij komen ze
              voortaan bij een gesloten deur.

              Let wel, ik begrijp dat iemand in de problemen kan zijn geraakt met zijn of
              haar computer, ziekte en dat soort omstandigheden. Daar heb ik alle begrip
              voor, maar als je een of twee dagen later de naam van diezelfde
              vragensteller ziet passeren in de groep, dan krommen zich mijn tenen. De
              jouwe ook kennelijk...

              Vriendelijke groetjes,

              Jan-Willem van Gils
              jwvangils@...
              jwvangils@...
              =>
              =>Dus ook een gelukkig 2004!
              =>
              =>Groeten, Henk
            • Yvonne
              Message 6 of 7 , Jan 2, 2004
                Ja hoor... daar gaan we weer.... Ik kan me jullie ongenoegen goed
                voorstellen hoor, maar wordt zo moe van dat "geruzie" via de groep...
                dat ik erover denk mij maar af te melden.

                Yvonne

                Message 7 of 7 , Jan 2, 2004
                  Hallo,

                  Iedereen de beste wensen,

                  Ik denk dat we zulke berichten gewoon moeten negeren en op verwijderen drukken.
                  Cor van den Bergh

[...]

                  Yahoo! Groups Sponsor