FAMILIE TIMMERS / ACKERMANS

  • robvandenberge2003
    Message 1 of 4 , Dec 4, 2003
      Beste lijstgenoten,
      Wie kan mij helpen aan de voorpuders van de volgende personen:

      Jacobus Timmers, oud 65 jaar in 1830, arbeider, getrouwd met
      Adriana Ackermans, oud 66 jaar in 1830

      Alvast bedankt voor jullie medewerking.

      Rob van den berge
    • henhey2003
      Message 2 of 4 , Dec 4, 2003
        --Hoi Rob ook eens Bij Tummers daar kun je ook veel vinden
        Er is ook een fam.vereniging Timmers
        SEcretariaat
        Angeline van der Donk
        Keizershof 12
        6584 CG Molenhoek
        Groetjes Henk

        - In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "robvandenberge2003"

      • Rob van de Berge
        Message 3 of 4 , Dec 4, 2003
          Zo Frans, dat is fijn.
          Snel antwoord en nog veel informatie ook.

          Hardstikke bedankt.

          Rob van den Berge