RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Van Zon en Van Son, Vugs en Vughts

  • Piet Dekkers
    Message 1 of 7 , Oct 3, 2003
      Medespeurders,

      Hartelijk dank aan iedereen die geholpen heeft om deze knoop voor mij te
      ontwarren. Ik ben weer een stuk verder

      Met vriendelijke groet,
      Piet Dekkers
      Esdoornhof 109
      8266GD Kampen
      038 3311547
      pietdekkers@...
    • Piet Dekkers
      Message 2 of 7 , Oct 6, 2003
        Phemie,

        Heel hartelijk dank voor je aanbod maar inmiddels heb ik de gewenste
        informatie verkregen.
        Fijn dat er mensen zijn die bereid zijn deze moeite te nemen.
        Ik hoop dat ik in noodgevallen nog eens een beroep op je mag doen. (Kampen
        is 160 km van Tilburg vandaan)
        Veel succes met de hobby

        Met vriendelijke groet,

        Piet Dekkers
        Esdoornhof 109
        8266GD Kampen
        038 3311547
        pietdekkers@...

        Message 3 of 7 , Oct 15, 2003
          Hallo Piet,
          Is prima hoor, als je iets nodig mocht hebben, laat het maar weten.
          Welke archieven bezoek je wel, wellicht heb ikzelf ook zoekvragen die voor mij weer niet "bij de deur"zijn.
          groetjes
          Phemie Koopman-Negrijn
          altijd op zoek naar NEGRIJN

          Ik woon 2 minuten lopen vanaf het archief in Tilburg.
          wil je de aktes hebben ? dan wil ik ze wel kopieeren.
          groetjes
          Phemie Koopman-Negrijn
          (altijd op zoek naar Negrijn)

          Yahoo! Groups Sponsor