RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: genealogie Spee(c)K

  • Cees Duijndam
    Message 1 of 5 , Sep 1, 2003
      Ik wil hier toch uiteindelijk op reageren u mag er niet van uit gaan dat als
      je ter goeder trouw antivirus software gebruikt je dan volledig gevrijwaard
      bent van een virus attack dit is dus niet zo ook norton laat wel eens steken
      vallen, af en toe on line scannen met www.antivirus.com geeft ook een extra
      zekerheid. Dit is eigenlijk een discussie die hier niet thuis hoort.

      Met vriendelijke groet Cees Duijndam