opzoekvraag Geertruidenberg

  • lunenborg50
    Message 1 of 4 , Aug 1, 2003
      Wie kan mij verder helpen met de (voor-)ouders van dit echtpaar.
      Alle kinderen zijn geboren in Geertruidenberg, maar ik kan geen
      huwelijk vinden. Misschien brengt het bevolkingsregister uitkomst
      waar zij vandaan kwamen.

      Fred Lunenborg Losser

      Arnoldus Van RIJSEWIJK, geboren in 1770, gestorven op 20 maart 1839,
      Brakel (leeftijd bij overlijden: 69 jaar oud), Winkelier. Gehuwd met
      Pietronella van de GRAAF, geboren in 1785, hieruit

      Wilhelmina Van RIJSWIJK, geboren op 12 oktober 1816,
      Geertruidenberg. Dirk van RIJSEWIJK, geboren op 5 augustus 1818,
      Geertruidenberg, Magiel Van RIJSWIJK, geboren op 22 maart 1823,
      Geertruidenberg. Hendrina, geboren op 27 januari 1825,
      Geertruidenberg, Arnolda Van RIJSWIJK, geboren op 6 januari 1827,
      Geertruidenberg.
    • Peet Govers
      Message 2 of 4 , Aug 3, 2003
        --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "lunenborg50"
        <fred.lunenborg@g...> wrote:
> [...]
        > Geertruidenberg. Hendrina, geboren op 27 januari 1825,
        > Geertruidenberg, Arnolda Van RIJSWIJK, geboren op 6 januari 1827,

        Als ik tijd heb, en he is niet zo warm meer, en als niemand anders
        het voor je doet, kan ik voor je kijken in het RA Den Bosch.
      • lunenborg50
        Message 3 of 4 , Aug 3, 2003
          --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Peet Govers"
          <peetgovers@h...> wrote:
> [...]
          >

          > Als ik tijd heb, en he is niet zo warm meer, en als niemand anders
          > het voor je doet, kan ik voor je kijken in het RA Den Bosch.

          Dat is erg vriendelijk, maar ik heb zelf al gekeken in de DTB
          boeken in Den Bosch en kon er niets vinden. Ik hoopte dat er iemand
          in de bevolkingsregisters van Geertruidenberg kon kijken waar deze
          familie vanddan kwam of waar ze naar toe gegaan zijn. Deze registers
          staan niet in Den Bosch

          Fred
        • Cor van den Bergh
          Message 4 of 4 , Aug 4, 2003
            Hallo Fred,

            Ik denk dat de bevolkingsregisters van Geertruidenberg in het archief te Oosterhout zijn te raadplegen.

            Cor van den Bergh

> [...]

            in de bevolkingsregisters van Geertruidenberg kon kijken waar deze
            familie vanddan kwam of waar ze naar toe gegaan zijn. Deze registers

            Yahoo! Groups Sponsor