Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Nog maar eens proberen met Nuijts/Nuyts

  • Ton Huijbregts
    Message 1 of 5 , Jul 4, 2003
      Hallo Jeanne,

      Adriaan Antonissen Nuijts deed ot op 12-11-1719 te Ossendrecht en trouwde op
      26-11-1719 te Woensdrecht.met Catharina Wijnants.
      Zijn tweede huwelijk vond plaats (OT Ossendrecht 06-04-1734) tr woensdrecht
      op 21-04-1734 met Maria van Meer.

      Ton

      Message 2 of 5 , Jul 4, 2003
        Hoi Ton,

        Nog maar even reageren.

        Ik was bij de dopen van de kinderen van Adriaan nergens de toevoeging
        Antonissen gevonden.
        Als dit bij het huwelijk wel vermeld stond, lijkt het erop of jouw gegevens
        van Essen de juiste zijn.

        Jeanne Slooven

        http://docs.yahoo.com/info/terms/

      • jwvangils@wanadoo.nl
        Message 3 of 5 , Jul 5, 2003
          Beste Jeanne,

[...]

          Dan denk ik dat we er bijna zijn, dankzij de gegevens van Ton Huijbrechts,
          want die meldde inderdaad twee huwelijken. Ik ga dat morgen eens op mijn
          gemak bekijken. Even drie dagen alleen maar bezig geweest met nullen en
          enen. Alles lag op z’n kont hier. W95 uiteindelijk maar vervangen door W98
          en dat draait een stuk beter nu. Je hoort nog van me en dank nogmaals voor
          jouw gegevens die me een stuk verder kunnen helpen.

          Vriendelijke groetjes,
          Jan-Willem