Hendrikus Cornelis Merkx

  • yhmmarkx
    Message 1 of 1 , Jun 2, 2003
      Wie zou er voor mij bij zijn/haar bezoek in het RA te Den Bosch eens
      willen kijken naar de volgende gegevens. Ik zou er heel blij mee
      zijn want ik woon daar helaas niet in de buurt.

      Groetjes,
      Yvonne Markx

      Hendricus Merx
      gedaagde in 1893 's-Hertogenbosch
      Inventarisnummer: 279, rolnummer: 123
      Delict behandeld in: 1893
      GEDAAGDE: Hendricus Merx
      DELICT: 26: Diefstal
      Nummer toegang: 24
      Arrondissementsrechtbank: 's-Hertogenbosch

      Hendricus Merx
      gedaagde in 1888 's-Hertogenbosch
      Inventarisnummer: 216, rolnummer: 74
      Delict behandeld in: 1888
      GEDAAGDE: Hendricus Merx
      DELICT: 26: Diefstal
      Nummer toegang: 24
      Arrondissementsrechtbank: 's-Hertogenbosch

      Hendricus Merx
      gedaagde in 1894 's-Hertogenbosch
      Inventarisnummer: 281, rolnummer: 36
      Delict behandeld in: 1894
      GEDAAGDE: Hendricus Merx
      DELICT: 26: Diefstal
      Nummer toegang: 24
      Arrondissementsrechtbank: 's-Hertogenbosch

      Hendrikus Cornelis Merx
      gedaagde in 1882 's-Hertogenbosch
      Inventarisnummer: 147, rolnummer: 87
      Delict behandeld in: 1882