Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Familie Timmermans

  • jeanne van rooij
    Message 1 of 6 , Jun 1, 2003
> [...]
      >
      >Arnolda Timmermans, geboren Schijndel 18-1-1890, overleden Schijndel
      >16-4-1976, huwt Schijndel 24-5-1911 Albertus Pijnenburg,
      >
      >Antonie Timmermans, geboren Schijndel 10-6-1859, overleden Schijndel
      >10-1-1897, landbouwer, huwt Schijndel 12-4-1883 Henrica Goijaarts
      >
      >Arnoldus Timmermans, geboren Boxtel 12-12-1816, overleden Schijndel
      >(datum onbekend), landbouwer, huwt Schijndel 1-2-1845 Elisabeth
      >Verhagen
      >
      >Franciscus Timmermans, gedoopt Gemonde 14-6-1785, overleden Schijndel
      >19-2-1837, landbouwer, huwt Schijndel 30-4-1815 Maria van Roosmalen

      Arnoldus (Franciscus Henrici) Timmermmans, ook genoemd Andreae en Arnoldi,
      ged. 04-02-1737 Gemonde RK, Doopgetuigen: Cornelis van Uden en Catharina van
      Uden, huwt Maria (Theodorus/Dirks) van Uden 25-01/09-02-1766 te Sint
      Michielsgestel.

      Franciscus (Henricus) Timmermans huwt Maria Jan Aarts van Overbeeck,
      01-10-1730 te Sint Michielsgestel

      Vriendelijke groeten
      Jeanne van Rooij

      MSN Zoeken, voor duidelijke zoekresultaten! http://search.msn.be
    • Martijn Pijnenburg
      Message 2 of 6 , Jun 1, 2003
        Heel erg bedankt voor de aanvulling!

        Vriendelijke groeten
        Martijn Pijnenburg
        arcomser@... (martijn_pijnenburg@...)
        http://groups.msn.com/DefamiliePijnenburg

        --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "jeanne van rooij"
        <j_vanrooij@h...> wrote:

> [...]
        Sint
        > Michielsgestel.
        >
        > Franciscus (Henricus) Timmermans huwt Maria Jan Aarts van

      • vroenhout
        Message 3 of 6 , Jun 1, 2003
          --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Martijn Pijnenburg"
          <martijn_pijnenburg@h...> wrote:
          > Wie heeft er voor mij meer informatie over de volgende stamreeks
          > Timmermans of hun voorouders, of kwartierstaten van ondergenoemde
          > personen:

          Hallo,

          Ik heb geen Timmermans in mijn gegevens uit de genoemde plaatsen, wel
          uit Dongen (b.v. Stephanus Josephus, geboren in 1735). Mocht er toch
          een link zijn dan .... hoor ik het wel.

          Stephanie
        • jeanne van rooij
          Message 4 of 6 , Jun 1, 2003
            Martijn, Ik heb nog wat meer gevonden voor je.

            Parenteel van Henricus TIMMERMANS

            Bestand : C:\PG30\NL\DATA\STAM
            Datum : 01 06 2003
            Selectie : 'Personen in parenteel van Henricus TIMMERMANS [20710]'
            Sortering : Per generatie

            I.1 Henricus TIMMERMANS
            Kinderen:
            1. Franciscus Henrici TIMMERMANS (zie II.1 op blz. ).
            2. Wouter Henrick TIMMERMANS
            Ondertrouwd op 25 04 1937 te Sint Michielsgestel, gehuwd op 10 05 1739 te
            Sint Michielsgestel met Joanna Joannis van OVERBEEK (Jenneken Jans van
            Overbeeck)
            Dochter van Joannes van OVERBEEK.

            II.1 Franciscus Henrici TIMMERMANS
            Zoon van Henricus TIMMERMANS (zie I.1 op blz. ).
            Gehuwd op 01 10 1730 te Sint Michielsgestel met Maria Joannis van OVERBEEK
            Dochter van Joannes van OVERBEEK.
            Uit dit huwelijk:
            1. Maria TIMMERMANS
            Gedoopt (RK) 07 1731 te Gemonde (getuige(n): Joes Arnoldi van Overbeek en
            Anna Maria Henrici Timmermans)
            2. Joanna Franciscus Henrici TIMMERMANS
            Gedoopt (RK) op 17 06 1733 te Gemonde (getuige(n): Arnoldus Jois van
            Overbeek en Joanna Henrici Timmermans)
            3. Walterus Francisci Henrici TIMMERMANS
            Gedoopt (RK) op 07 05 1735 te Gemonde (getuige(n): Henricus Timmermand en
            Henrica Jois van Overbeek)
            4. Arnoldus Franciscus Henrici TIMMERMANS (zie III.4 op blz. ).

            III.4 Arnoldus Franciscus Henrici TIMMERMANS
            Gedoopt (RK) op 04 02 1737 te Gemonde (getuige(n): Walterus Henrici
            Timmermans en Helen Joannis Frederickx)
            Zoon van Franciscus Henrici TIMMERMANS (zie II.1 op blz. ) en Maria Joannis
            van OVERBEEK.
            Ondertrouwd op 25 01 1766 te Sint Michielsgestel, gehuwd op 29 jarige
            leeftijd op 09 02 1766 te Sint Michielsgestel met Maria Theodorus (Dirckx)
            van UDEN
            Uit dit huwelijk:
            1. Joanna Arnoldi TIMMERMANS
            Gedoopt (RK) 10 1768 te Gemonde (getuige(n): Joanna Theodori van Uden en
            Henricus Frans Timmermans)
            2. Theodorus Arnoldus Frans TIMMERMANS
            Gedoopt (RK) op 22 10 1769 te Gemonde (getuige(n): Waltherus Frans
            Timmermans en Catharina Theodori van Uden)
            3. Maria Arnoldus Francisci TIMMERMANS
            Gedoopt (RK) op 22 09 1772 te Gemonde (getuige(n): Martinus van Schijndel en
            Joanna van Zuzanten)
            4. Henrica Andreae TIMMERMANS
            Gedoopt (RK) op 06 07 1774 te Gemonde (getuige(n): Theodorus van Uden en
            Joanne van Uden)
            5. Adriana Andreae TIMMERMANS
            Gedoopt (RK) op 24 03 1777 te Gemonde (getuige(n): Cornelis van uden en
            Maria Timmermans)
            6. Franciscus TIMMERMANS (zie IV.6 op blz. ).

            IV.6 Franciscus TIMMERMANS, landbouwer
            Gedoopt (RK) op 14 06 1785 te Gemonde (getuige(n): Cornelis van Uden en
            Catharina van Uden)
            Overleden op 19 02 1737 te Schijndel
            Zoon van Arnoldus Franciscus Henrici TIMMERMANS (zie III.4 op blz. ) en
            Maria Theodorus (Dirckx) van UDEN.
            Gehuwd op 29 jarige leeftijd op 30 04 1815 te Schijndel met Maria van
            ROOSMALEN

          • Drakenvuur
            Message 5 of 6 , Jun 2, 2003
              De naam Timmermans komt ook voor in en rond Steenbergen.
              De naam wordt later Timmers

              Met vriendelijke groet.
              Angelique

              Op zoek naar de volgende namen: Streur, Sekeris, Janse, Timmers, vd
              Valk, de Veer, Maas, Lamport en veel meer.
              angel-s@...
              http://members.lycos.nl/Beau

              --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "vroenhout"