Re: Adam Klerks geb. ca 1730

  • mknotter
    Message 1 of 3 , Mar 5, 2003
      Hallo Jan,

      Dank je voor het antwoord. Ik ben bekend met de genealogy in GTMWB.
      Daarin kwam de naam Adam Klerks voor. Vandaar mijn vermoedde dat de
      door mij gezocht Adam Klerks daar vandaan zou kunnen komen.

      Groeten,

      Martin

      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Jan van den Bergh"
      <doekefkes@h...> wrote:
      > Dag Martin
      >
      > In GTMWB heeft een genealogie Klerks gestaan die zijn oorsprong
      vindt in de
      > buurt van Elshout en omstreken. Mijn moeders voorouders (Klerks)
      komen
      > oorspronkelijk ook uit die buurt maar sluiten nog niet op die tak
      aan.
      > In het archief van Waalwijk is eveneens een uitgebreide genealogie
      Klerks

      http://docs.yahoo.com/info/terms/