Re: gegevens Nieuwer-Amstel (re: afkortingen)

  • vroenhout <vroenhout@yahoo.com>
    Message 1 of 6 , Feb 28 12:46 PM
      Hallo Jeanne,

      Gegevens van Nieuwer-Amstel zijn te vinden in het Historisch Archief
      in Amstelveeb, Laan Nieuweramstel 1 (020-5404515).

      In Amsterdam heb ik dus niets voor je kunnen vinden.

      Groeten,

      Stephanie

      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Jeanne Slooven"
      <jslooven@h...> wrote:
      > Hoi Stephanie,
      >
      > Ik weet niet of je dit ook in Amsterdam kunt vinden, maar ik ben op
      zoek
      > naar meer gegevens van:
      >
      > Agnes Janssen geboren ca 1786 te Nieuwer-Amstel. Zij was gehuwd 1.
      met
      > Adriaan van Dijk en 2 op 21-05-1828 te Tholen met Mathias van
      Duijven. Zij
      > was bij haar 2e huwelijk 42 jaar.
      >
      > Zij was de dochter van Joannes Janssen (stoelenmatter) en
      Petronella Joanna
      > Visser.
      >
      > Ik zoek de juiste geboortedatum van Agnes.
      > Ook verdere gegevens vanouders, grootouders, broers en zussen zijn
      zéér
      > welkom.
      >
      > Groetjes,
      >
      > Jeanne Slooven

      Maar ik
      > kom niet helemaal uit de afkortingen die men gebruikt bij d
      egetuigen: vvbg,
      > mvbg, vmbg en mmbg.

      > andere afkortingen kan vinden)?

      Amsterdam. Mocht
      > iemand nog wat informatie nodig hebben dan kan ik wellicht even
      voor je
      > kijken.

      http://docs.yahoo.com/info/terms/

    • Jeanne Slooven
      Message 2 of 6 , Mar 2, 2003
        Jammer dat mijn gegevens niet in Amsterdam te vinden waren.

        Bedankt voor het adres van Amstelveen.

        Groetjes,

        Jeanne Slooven