RE: [Noord-Brabant_Genealogy] grote genealogiedag Noorderkempen(B)

  • peter
    Message 1 of 13 , Feb 4, 2003
      Jeanette,

      Heb je als eens op de sites van Roosendaal en Bergen op Zoom gekeken, ik
      kom hier de naam Beckx ook tegen.

      http://isis.archboz.nl/
      http://isis.roosendaal.nl/SISIS.DLL/criteria?lang=N

      Veel succes

      Peter Karman

      pkarman@...

      Message 2 of 13 , Feb 4, 2003
        Peter,

        dank voor de tip.

        sites zijn mij bekend.

        groeten

        jaenette

        Message 3 of 13 , Feb 5, 2003
          Goede morgen Jeanette,sorry dat ik er gisteren ver naast
          zat.Waarschijnlijk je e-mail niet goed gelezen.Heb je
          Google al eens geprobeerd? Beckx inkloppen en enter.
          succes Robert.

          Message 4 of 13 , Feb 5, 2003
            Jeannette,

            volgens de laatste weerberichten zou het die dag regenachtig zijn en tussen
            de 5-8 graden warm, dus van winterweer geen sprake meer.

            Onze heemkundekring heeft niets over de fam. Beckx, persoonlijk bezit ik wel
            wat doodsprentjes op die naam; interesse in kopijen(kan wel effe duren eer
            ik die gemaakt heb, wat ik verzuip momenteel in het werk)

            We hadden nog geen prikbord voorzien, het is geen slecht idee in ieder
            geval. Of er andere onderzoekers bezig zijn(geweest) met Beckx, weet ik
            niet. Misschien dat VVf je kan helpen, want die hebben nl. hun
            Ariadne-database, waarin door hun leden onderzochte families kunnen
            opgevraagd worden.

            Met vriendelijke groet,

            Message 5 of 13 , Feb 6, 2003
              Peter,

              U kan mij niet,
              maar ik heb i.v.m deze @mail een vraag zijn er nog meer ISIS groepen in Nederland,

              Arnold Gielen
              Rotterdam

              Message 6 of 13 , Feb 28, 2004
                LS,

                Weet iemand of deze dag dit jaar (2004) werderom plaatsvind en ZOJA
                wanneer??

                gr
                EW

                --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Johan Van Steen"

              • easelmail
                Message 7 of 13 , Feb 28, 2004

                  <johan.vansteen@p...> wrote:
> [...]
                  Stamboom
                  > DeLuxe, Family Tree Maker, Haza, Brothers Keepers, Legacy, PAF,

                • Johan Van Steen
                  Message 8 of 13 , Feb 28, 2004
                    Ik heb er geen weet van , dus ik denk het niet

                    Johan

                    <johan.vansteen@p...> wrote:
> [...]
                    Stamboom
                    > DeLuxe, Family Tree Maker, Haza, Brothers Keepers, Legacy, PAF,

                    Yahoo! Groups Sponsor

                    <http://rd.yahoo.com/SIG=12c1a7pj5/M=274551.4550177.5761904.1261774/D=egroup
                    web/S=1705690932:HM/EXP=1078079626/A=2019528/R=2/SIG=1410hbva6/*http:/ad.dou
                    bleclick.net/jump/N3349.yahoo1/B1282054.27;abr=!ie4;abr=!ie5;sz=300x250;code
                    =18634;dcopt=rcl;ord=1077993226418395?>

                    Click Here
                    <http://ad.doubleclick.net/ad/N3349.yahoo1/B1282054.27;abr=!ie4;abr=!ie5;sz=
                    300x250;code=18634;dcopt=rcl;ord=1077993226418395?> Click Here

                    <http://us.adserver.yahoo.com/l?M=274551.4550177.5761904.1261774/D=egroupweb
                    /S=:HM/A=2019528/rand=621658280>

                    _____

                    ibe>

                    * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of
                    <http://docs.yahoo.com/info/terms/> Service.

                  • Marinus van den Akker
                    Message 9 of 13 , Feb 28, 2004
                      Gemeentezaal te Ravels-Eel (B)

                      Dat staat op de site die hij heeft opgegeven in zijn bericht.

                      Vr. gr.
                      Rinus van den Akker

                      Message 10 of 13 , Feb 29, 2004
                        Tiens, als ik op de link klik, krijg ik alleen maar een run-time error,
                        m.a.w.de site is onbereikbaar of onbestaande.

                        Johan

                        <johan.vansteen@p...> wrote:
> [...]

                        _____

                        ibe>

                        * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of

                        <http://rd.yahoo.com/SIG=12cjuptjk/M=274551.4550177.5761904.1261774/D=egroup
                        web/S=1705690932:HM/EXP=1078087750/A=2019528/R=2/SIG=141u6eiv6/*http:/ad.dou
                        bleclick.net/jump/N3349.yahoo1/B1282054.27;abr=!ie4;abr=!ie5;sz=300x250;code
                        =18634;dcopt=rcl;ord=1078001350713711?>

                        Click Here
                        <http://ad.doubleclick.net/ad/N3349.yahoo1/B1282054.27;abr=!ie4;abr=!ie5;sz=
                        300x250;code=18634;dcopt=rcl;ord=1078001350713711?> Click Here

                        <http://us.adserver.yahoo.com/l?M=274551.4550177.5761904.1261774/D=egroupweb
                        /S=:HM/A=2019528/rand=310890045>

                        _____