ZONNEVELD x PIEK.

  • Weekhout
    Message 1 of 1 , Apr 1, 2001
      Wie kan en wil mij aanvullende gegevens verstrekken van de volgende
      personen.?

      1. Johannes Zonneveld Piek, geboren Sleeuwijk ca. 1795, overleden
      Papendrecht 25.01.1856.

      2. Gerrit Hendriksz. Zonneveld, gedoopt Sleeuwijk 21.11.1773, gehuwd
      met
      3. Kornelia Piek, gedoopt Veen 05.02.1775.

      4. Hendrik Jansz. Piek, gedoopt Sleeuwijk 20.09.1733, gehuwd met
      5. Hendrika Muijlwijk, geboren ca. 1728.

      8. Jan Tielemansz. Pieck, geboren ca. 1692, gehuwd met
      9. Anneke Hendriks van Gilst, geboren ca. 1698.

      Wie heeft er tijd en gelegenheid om de ontbrekende gegevens op te zoeken
      in het Rijksarchief in Brabant.?

      Aangezien Sleeuwijk onder de gemeente Werkendam valt, gegevens daarvan
      liggen waarschijnlijk in het Rijksarchief in Brabant.

      Alle informaties zijn welkom.
      Uw hulp en medewerking wordt ten zeerste gewaardeerd en op prijs
      gesteld.

      Met hartelijke dank en groeten,
      Henri,
      Australia. NSW.