Genealogie_Utrecht

  • Jeroen Otto
    Message 1 of 1 , Oct 28, 2002
      Beste mede-genealogen,

      Als moderator van de Utrecht-lijst begrijp ik totaal niet waar de commotie vandaan komt omtrent het opgeheven zijn van deze lijst. Ik ben zeer zeker niet van plan deze groep op te heffen, het aantal leden stijgt nog steeds en naar mijn gevoel gaat het allemaal goed. Van veel leden hoor ik echter ook dat zij geen e-mail van de groep ontvangen. Om te beginnen worden er nog niet veel e-mails gepost op de site. Ten tweede is het e-mailadres niet gelijk aan dat van de vorige Utrecht-lijst. Het verschil zit hem in de Nederlandse spelling en de _ i.p.v. -. Het correcte e-mail-adres is:
      Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
      Als laatste is het mogelijk dat de persoonlijke instellingen van leden op niet ontvangen van post uit de Utrecht-lijst staan. Dit kan iedereen zelf controleren onder My Groups. Ik hoop dat ik op deze manier iedereen op de hoogte heb kunnen brengen, wellicht dat jullie dit namens mij ook op andere lijsten willen verkondigen (als er naar gevraagd wordt, stel ik voor). Met vriendelijke groet en hopelijk tot ziens op de Utrecht-lijst,
      Jeroen Otto, moderator Utrecht-lijstHaal meer uit het web. Download MSN Explorer gratis: http://explorer.msn.nl/intl.asp#du