Update Homepage

  • richardvanschaik
    Message 1 of 1 , Oct 1, 2002
      Beste lezers,

      Ik heb zojuist mijn homepage ge-update met de laatste (soms
      hypothetische)
      gegevens waar ik over beschik. Er hebben sinds de vorige update in
      april
      2002 vele veranderingen plaatsgevonden, vooral toevoegingen van
      voorouders;
      1e generatie afstammingen en bronnen. Aan velen dank voor de gezonden
      toevoegingen, van de nieuw ingezonden toevoegingen heb ik de bron nu
      ingevoerd. Helaas alleen nog niet van alle oudere bronnen ik hoop dat
      de
      personen, die mij deze gegevens verstrekt hebben nog even geduld
      kunnen
      hebben voor de vermelding van hun homepage of naam. Door de discussie
      op
      news:soc.genealogy.benelux over het WBP heb ik gemeend de namen van
      nog
      levende personen te moeten verwijderen van mijn site (behalve mijn
      eigen
      naam, deze is weer toegevoegd). Het geeft wat meer werk, maar ik hoop
      dat
      mijn site nu aan de wettelijke eisen voldoet. Evenals sinds de vorige
      update
      heb ik KStableau van T. de Neef gebruikt voor het overzicht van de
      homepage
      (voor de link zie mijn openingspagina). In de nieuwe versie staan
      helaas nog
      een aantal vragen, hypothesen en mogelijk onvolkomenheden. Zoals
      altijd zijn
      alle opmerkingen, aanmerkingen, kritiek, wijzigingen, toevoegingen
      e.d. van
      harte welkom op mijn E-mail adres. Er staan op de homepage en
      onderliggende
      pagina's bijna 2400 personen, dit is slechts 7.5% van mijn totale
      bestand.
      Als u meer gegevens wilt hebben (alleen van reeds (voor zover mij
      bekend, of
      logischerwijs (geboren voor ~1890), overleden personen), of gewoon
      iets over
      mijn homepage wilt zeggen mail dan aan onderstaand adres.

      Groeten,
      Richard van Schaik

      F.M.A.van.Schaik@...
      http://home.hccnet.nl/f.m.a.van.schaik