RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Timmermans - Helvoirt

  • bvr
    Message 1 of 3 , Oct 1, 2002
      Beste John,
      Ik heb het volgende echtpaar in mijn genealogie. Heb je belangstelling?

      Vrouw: Hendrika Timmermans
      Geboren: 04-01-1871 in Vught
      Overleden: 09-12-1948 in Helvoirt
      Vader: Johannes Timmermans
      Moeder: Hendrika van Kasteren
      Echtgenoot: Petrus Johannes van Rooij
      Getrouwd: 12-05-1893 in Helvoirt
      Geboren: 02-07-1866 in 's-Hertogenbosch
      Overleden: 20-06-1925 in Helvoirt
      van beroep: metselaar
      Vader: Johannis van Rooij
      Moeder: Petronella Brekelmans

      B van Rooij

      Ben van Rooij
      Arnhem

      Message 2 of 3 , Oct 1, 2002
        Dank je Ben, maar voorlopig kan ik hier nog niet zo veel mee. Misschien wel
        familie omdat deze Timmermans ook in Helvoirt sterft. Maar ik heb nog te
        weinig eigen gegevens om er iets mee te kunnen.
        Wellicht later.

        gr.

        John