Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Re Mathijs Peeter Gijsbrecht Oomen

  • Henny Huijskens
    Message 1 of 7 , Jul 1, 2001
      Hallo,
      Frans je hebt gelijk, omdat Mathijs Peeter Gijsbrecht Oomen, als weduwnaar
      van Adriaantje, hertrouwt met Maeijcken Joachim Peeter Claessen op
      15-09-1670 Hage 149a/34
      Maeijcken was weduwe van Adriaen Claes Adriaen Claessen.

      Mathijs is dus wel een Oomen!
      Groetjes,
      Anneke Huijskens Luijten

      Message 2 of 7 , Jul 1, 2001
        Groeten, Wim
        email: w.oomen@...
        (sid_450)

> [...]
        > voorlopig even geen tijd voor, omdat... ik op vakantie ben!
        > Gelukkig heb ik meer lezers van deze e-mail groep gezien, die ik ook op

      • Wim OOMEN
        Message 3 of 7 , Jul 1, 2001
          Dag Anneke,
          Bedankt voor je reaktie.
          Je gegevens verklaren waarom ik de aansluiting niet
          kon vinden. (bron: IGI). Ik ben hier mee geholpen
          bedankt !
          Groeten, Wim
          email: w.oomen@...
          (sid_450)
            Message 5 of 7 , Jul 1, 2001
              Dag Anneke en Frans,

              Frans een fijne vakantie toegewenst.

              Ik had in mijn gegevens:
              1. een Mathijs Peeter Gijsbrecht OOMEN x
              Princenhage, 28-Jul-1658 met Adriaentje Cornelis QUIRIJNEN
              en
              2. een Mathijs Peeter Gijsbrecht OOMEN x
              Princenhage, 15-Sep-1670 met
              Maeijcken/Maria Joachim Peeter CLAESSEN.

              Dank zij de reakties en het commentaar was
              te concluderen dat genoemde Mathijs Peeter Gijsbrecht
              OOMEN 's beiden dezelfde persoon zijn.

              De tekst vermeld bij het tweede huwelijk geeft uiteindelijk
              de zekerheid.

              Heeft iemand enig idee of een suggestie voor de namen van de
              ouders van Mathijs Peeter Gijsbrecht Oomen ?

              ???? is een mogelijkheid, zv
              Naam: Gijsbregt Peeterszn OOMEN
              Geboren: voor 1575 in Princenhage (NB) ?
              Overl. : na 23-Jun-1642 in Princenhage (NB)
              Echtgen.: Catharina [JANSEN] / Jansdr (SIPS) ??
              Getrouwd: voor 1606 in Princenhage (NB) ?
              --- waar en wanneer is dit echtpaar getrouwd, ondertr.?
              --- waar en wanneer is Gijsbert Pzn Oomen ovl./begr.?
              --- waar en wanneer is Catharina Jansen of Jansdr Sips
              ovl./begr. ?
              =-=
              Bedankt voor uw reakties.
              Groeten, Wim