Oudenhuijsen uit Rucphen

  • hanhugosmit
    Message 1 of 1 , Sep 4, 2002
      Beste medespeurders,

      Is er iemand die me meer kan vertellen over de familie Oudenhuijsen
      uit Rucphen. Mij bekende stamvader van deze familie is Johannes
      Oudenhuijsen, die een relatie had met Joanna Marijnissen Daene.
      (waarschijnlijk dochter van Marinus Mertens Danen en Maria Antonius
      Jacobi van den Eijnde). Ze zullen zijn geboren rond 1700.

      Hun zoon Arnoldus Joannes Oudenhuijse is gedoopt in 1724 te Rucphen
      Deze Arnoluds huwt later met Adriana Jacobus Bastiaense Chiele,
      gedoopt op vrijdag 28 april 1724 Rucphen, als dochter van Jacobus
      Bastiaense Chiele en Cornelia Wouters Commissaris.

      Weet iemand meer over de wortels van deze familie Oudenhuijsen (in
      vele verschillende spellingsvarianten)?

      Hartelijke groet,

      Hugo Smit
      Amsterdam