Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Matthys van DIJK; Valkenswaard? ca. 1737

  • Remi Jansen
    Message 1 of 5 , Aug 31, 2002
      Hartelijk dank Miranda voor dit bliksemsnel antwoord. Vermoedelijk is dit de
      vader van Matthys Jacobus van DIJK . Om zeker te zijn moet ik na proberen de
      doop te vinden.

      Nogmaals hartelijk dank en tot wederlezen,

      Remi JANSEN
      Jagerspad 4
      B-2600 Antwerpen-Berchem
      tel. +32 3 230 85 79
      remi.jansen@...
      http://www.jansenr.bewoner.antwerpen.be

      Message 2 of 5 , Sep 1 11:35 AM
        Hallo Remi,

        Ik vind ook nog een Jacob van Dijck
        Plaats Dommelen
        Datum Begrafenis 1728-11-18
        DTB Dommelen inv.nr. 10.1 folio 107

        Dommelen is nu gem. Valkenswaard vroeger was het een zelfstandig dorp tegen Valkenswaard aan.

        > DTB Valkenswaard inv.nr. 42.18 folio 48v

        Yahoo! Groups Sponsor

      • Remi Jansen
        Message 3 of 5 , Sep 2 2:37 PM
          Dag Miranda,

          Deze Jacobus is het niet omdat zijn zoon Matthijs rond 1736 moet geboreb
          zijn, dus was het waarschijnlijk de vorige. Ben vandaag nog eens via het Web
          in Eindhoven en Tilburg gaan zoeken, maar heb de dopen van Jacob Matthijs
          VAN DIJCK zijn kinderen niet kunnen vinden.

          Bedankt en beste groeten,