familienaam dijkhoff

  • miranda steevensz
    Message 1 of 3 , Jul 2, 2002
      Hallo ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen

      ik ben op zoek naar gegevens over
      Dirck(diderick-dirk) Dijkhoff-Dijckhoff-Deckhoff-Dickhoff-Dijckhof

      geboren circa 1640 (?) en overleden tussen 13-10-1694 en 02-12-1694 te Lith. Officier en Schout Lith in 1682 en 1692-1694, ondertrouw op 15-04-1676 te Zwolle, getrouwd te Winsen (Windesheim) met juffer Margareta (Marija-Margreta-Margrietje\0 van Sonsbeeck-Sonsbeke- Zonsbeek, gedoopt op 17-10-1652 te zwolle overleden op 17-08-1740 te zwolle, dochter van Albert van Sonsbeke en Helena Kruls.

      Vermoedelijk wonende:
      1676 te Zwolle
      1678 te Utrecht, Buyten de Weert
      1682 t/m tenminste 1694 te Lith

      Ook andere gegevens over de naam dijkhoff zijn altijd welkom

      groetjes miranda steevens dijkhoffHaal meer uit het web. Download MSN Explorer gratis: http://explorer.msn.nl/intl.asp#du

    • w.l.b. wilschut
      Message 2 of 3 , Jul 3, 2002
        Dag Miranda,

        In mijn bestanden komen de volgende personen voor, van wie ik maar weinig weet.
        Het gaat om:
        Jan Dijkhof(f), tr. Jannetje Wildschut, geb. ca. 1800, overl. 2-4-1833; plaatsnamen zijn mij niet bekend;
        Willem Dijkhoff, tr. Matje Wiltschut, geb. ca. 1791, overl. 29-3-1876; ook hier geen plaatsnamen bekend.

        Weet jij van deze mensen wat meer? Wellicht dat ik dan weer wat van de Wild/tschutten kan vertellen.
        Groeten,
        Wim Wilschut.

        Message 3 of 3 , Jul 3, 2002
          Hallo Wim

          Ik zal samen met mijn broer de gegevens na gaan kijken en dan zal ik je iets laten horen tot nu toe hebben wij vier verschillende stambomen dijkhoff in nederland die nog niet verbonden zijn.

          Groetjes miranda steevensz

[...]

          Yahoo! Groups Sponsor